ارطغرول ساغلام بار دیگر سرمربی تراکتور می شود

ارطغرول ساغلام بار دیگر سرمربی تراکتور می شود

پس از نتایج ضعیف سولدو در تراکتور،مسئولان این تیم تصمیم به برکناری این مربی کروات گرفتند.اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور پس از بررسی گزینه های مورد نظر در نهایت با سرمربی ترکیه ای به توافق رسیدند. بر این اساس، مذاکره و توافق اولیه با «ارطغرول ساغلام» جهت انعقاد قرارداد یک‌ونیم ساله، (پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱) حاصل شده و این مربی ترکیه‌ای برای انجام مذاکرات نهایی به‌زودی به تبریز سفر می‌کند.

ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور شد

ارطغرول ساغلام سابقه هدایت تیم‌های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی‌شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه و هدایت تراکتور در لیگ ایران را در کارنامه دارد.

سرمربی ۵۲ ساله ای که سابقه هدایت تیم‌های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی‌شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه و هدایت تراکتور در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد.او قهرمانی در لیگ ترکیه در سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ با وجود حضور تیم های قدرتمند ترکیه ای با باشگاه بورسا اسپور را به نام خود ثبت کرده است.در فصل هفدهم نیز ساغلام هدایت تراکتور را برعهده داشت که بازی‌های چشم نواز و تهاجمی تراکتور در آن مقطع را به یاد دارند.

فهرست