داستان استراماچونی و طلبش تمامی ندارد

داستان استراماچونی و طلبش از باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.سرمربی ایتالیایی با پرداخت نشدن مطالباتش از ایران به صورت قهر خارج شد و قضیه را از طریق فیفا و دادگاه عالی پیش برد تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو دریافتی داشته باشد اما هنوز حاضر نشده پای برگه رضایت را امضا کند!وقتی این پول در حساب استرا نشست او گفته ۲۴۰۰ یورو کمتر واریز شده که دلیل آن هم نوسانات ارزی بود.

داستان استراماچونی و طلبش تمامی ندارد1

این مربی ایتالیایی در واکنش به به دلیل اینکه چرا هنوز برگ رضایت را در اختیار فیفان نگذاشته به استقلالی ها گفته است: ” برای چه باید رضایت بدهم؟ استقلال به خاطر آن ۲۴۰۰ یورو که دیرتر پرداخت کرد الان مبلغ ۴۰۰ یورو دیگر هم جریمه شده است و حتی اگر یک یورو هم بدهکار باشد من و وکیلم پایه هیچ برگه ای را امضا نخواهیم کرد. الان هم ۴۰۰ یورو دیگر بریزید تا رضایتنامه بگیرید در غیر اینصورت خبری از امضا نخواهد بود. ”

داستان استراماچونی و طلبش تمامی ندارد2

داستان استراماچونی و استقلال در آخرین مراحل تسویه حساب به سر می برد.

باشگاه استقلال ۲۴۰۰ یورو را پرداخت کرد اما بار دیگر این مربی گفته ۴۰۰ یویروی دیگر هم بهغرامت بایستی پرداخت کنند که این بار باشگاه آن را واریز نکرد.مدیران استقلال اعلام کردند که: قرار نیست هر کاری که این مربی می گوید، برایش انجام بدهیم به همین خاطر این ۴۰۰ یورو را با وجود اینکه اصلاً رقمی محسوب نمی شود پرداخت نکردیم چون اعتبار استقلال برای ما مهم است. تمام مدارک مبنی بر پرداخت مطالبات و ادعای تازه اش را برای فیفا فرستاده ایم تا خودشان تصمیم بگیرند. اگر فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد این ۴۰۰ یورو را هم باید بدهیم این کار را انجام خواهیم داد اما در غیر این صورت حتی یک یورو دیگر به حساب او نمی ریزیم و اگر فیفا ادعای استراماچونی را رد کند، با توجه به اختیارات خود می تواند بدون امضای او وکیلش، ختم پرونده را به اطلاع همه برساند.همچنان داستان استراماچونی و استقلال به قوت خود باقی می ماند.

داستان استراماچونی و طلبش تمامی ندارد

, ,
فهرست