لیگ قهرمانان از فوتبال به سینما تبدیل شده است

لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از بازی فوتبال به پرده سینما تبدیل شده است.جایی که رئال مادرید در بازی برگشت در زمین خودی در چند دقیقه به بازی برگشت تا این بازی از جنس افسانه‌های مادرید شود.مثل همان فیلم‌های فوتبالی که تیم خوبه در ابتدا گل می‌خورد و عقب می‌افتد، اما در آخرین لحظه‌ها به بازی برمی‌گردد و نتیجه را تغییر می‌دهد. رئال در این سال‌ها به این قهرمان‌بازی‌ها عادت کرده است. مادریدی‌ها این بار هم برخلاف جریان بازی عقب افتادند، اما در دقایق ۸۸و ۹۱یک بازیکن معمولی به نام خوسلو در نقش قهرمان اصلی درخشید.

لیگ قهرمانان از فوتبال به سینما تبدیل شده است2

لیگ قهرمانان در اروپا را می توان به سینما تشبیه کرد تا به فوتبال.

اما بازیگر اصلی این فیلم دراماتیک خوسلو بود.او فصل گذشته با تیم سقوط کرده اسپانیول نفر دوم جدول گلزنان شد و تابستان به‌صورت قرضی به تیمی برگشت که از کودکی در آن پرورش یافته بود. او جانشین کریم بنزما شد و خیلی‌ها به رئال و پرس اعتراض کردند که چرا مهاجم نوک نخریده است.

لیگ قهرمانان از فوتبال به سینما تبدیل شده است

خوسلو همان کسی است که در فینال سال۲۰۲۲در پاریس با لباس رئال‌مادرید همراه پدرش برای تشویق رئال به ورزشگاه رفته بود. حالا او عامل صعود تیم محبوبش به فینال ومبلی در این فصل است.همین داستان دراماتیک برای سرمربی دورتموند حریف رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اتفاق افتاده است.

ادین ترزیچ که پیش از دورتموند در هیچ باشگاه دیگری مربیگری نکرده بود، عکسی از او منتشر شده که نشان می‌دهد او سال ۲۰۱۰به‌عنوان یک هوادار در حال تماشای آخرین قهرمانی دورتموند در بوندس‌لیگاست. حالا ترزیچ به‌عنوان سرمربی دورتموند را به فینال ومبلی برده است. لیگ قهرمانان این فصل یک‌سریال جذاب و تخیلی است!

, ,
فهرست