مجید جلالی انتخاب سریعتر سرمربی تیم ملی را از فدراسیون درخواست کرد

مجید جلالی مربی و پیشکسوت فوتبال ایران در مورد سرمربی آینده تیم ملی گفتگوی ویژه ای را انجام داده است.مجید جلالی با اشاره به ضرورت تصمیم گیری درست و حساب شده برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: باید هرچه زودتر و بر اساس یک برنامه ریزی مدون و حساب شده تکلیف تیم ملی ایران و کادر فنی هم مشخص شود تا زودتر بتوانیم برنامه های مان را برای جام ملت های آسیا استارت بزنیم.
او در مورد انتخاب دوباره کی روش به عتنوان سرمبی تیم ملی نیز تاکید کرده است:به نظرم در مقطع دوم، حضور مربی مانند کی روش در تیم ملی ضروری بود. با توجه به اخباری که از درون تیم به گوش می رسید و دودستگی که بین اعضای تیم ایجاد شده بود، تغییر و تحولات در آن مقطع برای تیم ملی لازم بود.

 

مجید جلالی انتخاب سریعتر سرمربی تیم ملی را از فدراسیون درخواست کرد2

مجید جلالی به حضور دوباره کی روش در راس تیم ملی موافق بوده است.

تغییری که در آن زمان از نظر فنی کمکی به تیم نکرد اما شاید برای یکپارچگی تیم ملی و مدیریت آن در جام جهانی نیاز به مربی مانند کی روش داشتیم که این انتخاب برای تیم ملی صورت گرفت و حالا با جدایی کی روش از تیم ملی، فوتبال ایران در آستانه انتخاب مهم دیگری قرار دارد.مجید جلالی در مورد اینکه چه زمانی می تواند زمان مناسبی برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان باشد به خبرنگار برنا گفت: ما در یک چشم به هم زدن به جام ملت ها می رسیم و از حالا باید مطالعات برای انتخاب کادر فنی برای تیم ملی انجام شود تا بتوانیم تصمیم خوبی برای انتخاب مان در آینده اتخاذ کنیم. تاکید می کنم استنباط من این است که در حال حاضر این باورها در ذهن مدیران فوتبالی دیده نمی شود و شاید از سر ناچاری و برخی مشکلات از جمله شرایط ارزی و تحریم از سر ناچاری پروسه و پرونده حضور مربیان داخلی برای تیم ملی دوباره باز شده است.

مجید جلالی انتخاب سریعتر سرمربی تیم ملی را از فدراسیون درخواست کرد1

, , , , ,
فهرست