مهاجم برزیلی پرسپولیس خواستار مابقی قراردادش شده است

مهاجم برزیلی پرسپولیس با پیگیری های مدیر برنامه هایش مابقی پول خود را درخواست کرده است.پس از جدایی یک طرفه لوکادیا به درخواست کادر فنی پرسپولیس یک مهاجم خارجی دیگر به این تیم اضافه شد. لئاندرو پریرا با قرارداد یک‌میلیون و یک‌صد هزار دلاری سرخپوش شد تا برای یک‌فصل‌ونیم پیراهن این تیم را بر تن کند. باشگاه پرسپولیس در توافقی که با این بازیکن داشت قرار شد حدود ۲۰۰ هزار دلار از قرارداد او را به‌عنوان پیش‌قرارداد پرداخت کند که در همان ابتدای کار ۸۰ هزار دلار به او پرداخت کرد.

مهاجم برزیلی پرسپولیس خواستار مابقی قراردادش شده است1

مهاجم برزیلی پرسپولیس در صورت عدم دریافت مابقی قراردادش تمرین نخواهد کرد.

در همین راستا این باشگاه از ایجنت پریرا وقت گرفته تا ظرف یکی دو هفته، مابقی پیش‌قرارداد او را پرداخت کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.پس از تماس های مکرر ایجنت این بازیکن با باشگاه و عدم پرداخت مبلغ او به پریرا گفته است که در بازی مقابل تراکتور حاضر شود اگر پس از بازی پولی دریافت نکرد تمرین نکند. با توجه به همین قضیه مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت به تکاپو افتاده‌اند تا امروز به هر شکلی که هست طلب پریرا را پرداخت کنند.
درواقع یکی از دلایل اصلی نشست جمعه‌شب هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم در همین راستا بود. به‌هرحال اگر قرار باشد پریرا هم به مانند لوکادیا پرسپولیس را هنوز نیامده ترک کند.طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پول پریرا در نشست اخیر هیات‌مدیره این باشگاه به‌نوعی جور شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید طلب این بازیکن امروز به ایجنت ایرانی‌اش پرداخت خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ ندهد آن وقت باید دید واکنش پریرا چه خواهد بود.

مهاجم برزیلی پرسپولیس خواستار مابقی قراردادش شده است

, , , ,
فهرست