ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ توریست خواهد بود!

ایران در جام جهانی 2022 توریست خواهد بود!1

تیم ملی فوتبال ایران یکی از نماینده های آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.یک برنامه تلویزیونی در برزیل ۳۲ کشور راه یافته به این رقابت ها را مورد بررسی انجام داده است.در این برنامه که تنها ۵ ماه به آغز این رقابت باقی مانده تیم های حاضر را به ۴ دسته تقسیم کرده است:
“شانس اول قهرمانی”، “نامزدهای کسب جام”، ” تیم‌هایی که ممکن است شگفتی ساز شوند” و در نهایت “توریست‌ها.”
۱۴تیم را به عنوان توریست یعنی هیچگونه شانسی در این رقابت ها ندارند را مشخص کرده است.این تیم ها فقط از حضور در جام جهانی لذت خواهند برد.یکی از این تیم ها ایران می باشد.
توریستها:کاستاریکا،عربستان سعودی،کانادا،ایران،مراکش،قطر،تونس،کره جنوبی،استرالیا،ایالات متحده آمریکا،مکزیک،غنا،ژاپن و کامرون می باشند.
۸ کشور را به عنوان شگفتی سازان این دوره جام جهانی را به این شکل مد نظر قرار داده است:
اکوادور،ولز،لهستان،دانمارک،صربستان،سوئیس،سنگال و اروگوئه
. سنگال، قهرمان جام ملت‌های آفریقا امسال می تواند یک تهدید واقعی برای تیم های بزرگ باشد. همانطور که ولز که برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ به جام جهانی راه یافته است.

ایران در جام جهانی 2022 توریست خواهد بود!3

ایران در جام جهانی  برای حضور در دور حذفی شانسی داده نشده است.

دسته بعدی نامرد های کسب جام می باشند:
کرواسی،پرتغال،هلند،بلژیک،انگلیس و اسپانیا در این ردیف قرار دارند.فرم نگران‌کننده اخیر انگلیس هواداران این کشور را نگران کرده است. تیم های دیگر به ویژه اسپانیا همیشه در تورنمنت‌های بزرگ خطرساز هستند. باید دید آیا کریستیانو رونالدو می‌تواند الهام بخش پرتغال برای قهرمانی در جام جهانی باشد یا خیر.
و در آخر شانس اول قهرمانی از بین ۴ کشور:آرژانتین،آلمان،فرانسه و برزیل خواهد بود.فرانسه چهار سال پیش در روسیه قهرمان جهان است اما آرژانتین را دست کم نگیرید، آرژانتینی که در حال حاضر در ۳۲ بازی بدون باخت است و در یک سال گذشته هر دو جام کوپا آمریکا و فینالیسیما را برده است. مانند رونالدو، این آخرین جام جهانی لیونل مسی است. این مهاجم افسانه‌ای مصمم است تا قبل از آویختن کفش‌هایش، تنها جامی را به مجموعه‌اش اضافه کند که تاکنون از آن دور بوده است. آیا سال ۲۰۲۲ سال او خواهد بود؟

ایران در جام جهانی 2022 توریست خواهد بود!

, , , , ,
فهرست