بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟4

بازیکنان بزرگی در جهان فوتبال وجود دارند که پس از ناکامی از انتقال به تیم دیگر به باشگاه سابق خود بازگشتند.تازه ترین بازگشت را می توان برای روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر دانشت که تابستان به چلسی پیوست اما نتوانست در ترکیب این تیم خودش را نشان دهد و دوباره به اینتر بازگشت.مجله تایمز به بررسی بازگشت ستارگان بزرگ فوتبال پرداخته است و این تغییر آیا به موفقیت آنها کمک کرده است یا که خیر.

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟3

بازیکنان پس از بازگشت به تیمی که در آن بازی کرده اند همیشه به موفقیت دست پیدا نمی کنند.

بازگشت دنی آلوس به بارسلونا
دنی آلوس پس از ۸ فصل حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد.پس از چند سال دوری از کاتالان ها به این تیم بازگشت.آلوس که قرارداد خود را با سائوپائولو فسخ کرده بود، به عنوان بازیکن آزاد با بارسلونا به توافق رسید تا به عضویت تیم سابق خود در بیاید. دنی آلوس در بازگشت دوباره به بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند.
بازگشت کریستیانو رونالدو به یونایتد
در تابستان ۲۰۲۱ کریستیانو رونالدو از یوونتوس به منچستر یونایتد باز گشت.او بین سال های ۲۰۰۳تا ۲۰۰۹ برای یونایتد زیر نظر سر الکس فرگوسن بازی می کرد.در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید رفت و چند سالی در این تیم درخشید.رونالدو سال ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست و پس از سه سال حضور در تورین بار دیگر به اولترافورد باز گشت.از زمان بازگشت، او ۲۴ گل در ۳۷ بازی به ثمر رساند. CR7 با بیش از ۸۰۰ گل، ۵ جام لیگ قهرمانان و بسیاری عناوین دیگر، یکی از موفق ترین و یکی از بهترین بازیکنان در تمام دوران است.

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟1

بازگشت زلاتان به میلان

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی که در فوتبال ایتالیا برای سه تیم میلان،اینتر و یوونتوس بازی کرده است ،سال ۲۰۲۰ بار دیگر به میلان باز گشت تا به این تیم کمک کند که پس از سال ۲۰۱۱ اولین قهرمانی خود را در سری آ کسب کند.علی‌رغم گمانه زنی ها در مورد خداحافظی این بازیکن سوئدی، او در آستانه تمدید با باشگاه بزرگ ایتالیایی است.

بازگشت بوفون به یووونتوس

یوونتوس سال ۲۰۰۱ بوفون را خرید و او ۱۷ سال با پیراهن این تیم بازی کرد تا نهایتا سال ۲۰۱۸ به پاری سن ژرمن فرانسه پیوست. اما تنها یک سال بعد، او به عشق بزرگ خود یعنی یوونتوس بازگشت. در ادامه این دروازه بان راهی پارما شد. قرارداد بوفون با پارما تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.بوفون از جمله بازیکنانی است که به تیمی که از آنجا فوتبال را آغاز کرده پیوسته است.

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟2

بازگشت لوتار ماتیوس به بایرن مونیخ

در سال ۱۹۸۴، بایرن لوتار ماتئوس ۲۳ ساله را از بوروسیا مونشن گلادباخ جذب کرد. سپس ماتئوس در سال ۱۹۸۸ به اینترمیلان پیوست. او در اینتر قهرمان جام یوفا شد و در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ بهترین بازیکن سال فوتبال جهان نیز شد. ماتئوس در تابستان ۱۹۹۲ به مونیخ بازگشت و چهار قهرمانی دیگر آلمان و یک قهرمانی در جام یوفا را جشن گرفت. در طول دومین حضورش در مونیخ او بیشتر به یک مدافع تبدیل شد.

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟

بازگشت ماریو گوتزه به دورتموند

ماریو گوتزه با دورتموند معروف شد.پس از این موفقیت او سال ۲۰۱۳ به بایرن مونیخ پیوست. پپ گواردیولا، از گوتزه به عنوان “استعداد قرن” یاد کرد. با جدایی گواردیولا از مونیخ او نیز از این تیم خداحافظی کرد و به باشگاه سابق خود دورتموند بازگشت.آسیب دیدگی های مستمر باعث شد تا او نتواند در دورتموند درخشش قبل را داشته باشد.پس از چهار سال سخت، دوباره دورتموند را ترک کرد و راهی آیندهوون شد. او اکنون به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوسته است.

بازگشت بازیکنان به تیم سابق موفقیت آمیز می باشد؟5

بازگشت روملو لوکاکو به اینتر

روملو لوکاکو در تابستان با ۱۱۵میلیون یورو از اینتر به چلسی پیوست.پس از بیماری کرونا این بازیکن  نتوانست همانند پیش از بیماری در ترکیب چلسی حضور پیدا کند. سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد روملو لوکاکو به اینتر بازگشت تا دوباره پیراهن این تیم ایتالیایی را بر تن کند.

, , , , , ,
فهرست