بازگشت لیونل مسی به میادین

آمادگی مسی برای حضور در لیگ فرانسه
باشگاه پاری سن ژرمن در حالی برای بازی بعدی خود در لیگ آماده می شود که در هفته های پیشین ستاره آرژانتینی خود را به دلیل کرونا در اختیار نداشت. حالا لیونل مسی دوره نقاهت خود را پشت سر گذاشته است و با اعلام باشگاه پاریس سن ژرمن آماده خواهد بود تا در بازی هفته ۲۲ ام #لیگ_فرانسه در مقابل رنس به میدان برود.
#مسی در ابتدای این فصل پس از لیگ اینکه نتوانست قرارداد خود را با باشگاه #بارسلونا تمدید کند از سوی مدیران پی اس جی جذب این باشگاه شد تا برای اولین بار خارج از بارسلونا بازی کند. ابر ستاره آرژانتینی از ابتدای حضور در پاریس تنها یک گل در لیگ برای تیم جدید خود به ثمر رسانده است. هواداران #پاری_سن_ژرمن امیدوارند تا بازگشت کسی درخشش این بازیکن در لیگ فرانسه آغاز شود.

 

لقب لاپولگا برای لیونل مسی1

لیونل مسی این هفته در ترکیب اصلی پاریس قرار خواهد گرفت.

لیونل مسی  تنها جامی که هنوز نتوانسته آن را به ویترین افتخاراتش اضافه کند،جام جهانی می باشد.او امیدوار است تا بتواند به همراه هم تیمی هایش به این افتخار برسد.آرژانتین در مسابقات انتخابی جام جهانی با انجام ۱۳ بازی و کسب بیست و نه امتیاز پس از برزیل در رتبه جدول انتخابی قرار دارد.از منطقه آمریکای جنوبی ۴ تیم نخست مستقیما به جام جهانی صعود خواهند کرد.

فهرست