باشگاه پرسپولیس به چه افراد مشهور مدیریتی بدهکار است؟

باشگاه پرسپولیس به چه افراد مشهور مدیریتی بدهکار است؟1

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته صورت های مالی خود را به منتهی به خرداد ۱۴۰۱ را در سامانه کدال بارگزاری کرد. البته این اسناد حسابرسی نشده هستند و به این معنا که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این اسناد را تائید کرده اما برای اعلام نهایی باید به تائید حسابرس نیز برسند.در این صورت‌های مالی اعلام شده که باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید ۲۲۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشته و ۲۱۰ میلیارد نیز هزینه کرده تا با سود ۱۷ میلیارد تومانی، فصل را به پایان برساند.شاید بدهی جالب مربوط به قسمت “پرداختنی جاری” است که عدد ۲۵۲ میلیارد تومان را نشان می‌دهد و البته در قسمت جزئیات، نکات جالب‌تری هم از فهرست طلبکاران باشگاه پرسپولیس دیده می‌شود.در قسمت بدهی اشخاص نام ۵ نفر مشهور در حوزه مدیریتی دیده می شود:حمیدرضا سیاسی، محمد رویانیان، مهدی رسول‌پناه، حسین هدایتی و محمدحسن انصاری‌فرد.

باشگاه پرسپولیس به چه افراد مشهور مدیریتی بدهکار است؟2

باشگاه پرسپولیس لیست طلبکاران خود را در سامانه کدال بارگزاری کرد.

حمید رضا سیاسی که در لیگ چهاردهم به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس بود که در آن زمان با اخراج علی دایی و جانشینی حمید درخشان خاطره خوشی در بین هواداران پرسپولیس نداشته است.پس از این اتفاقات او بازداشت و به زندان رفت.در این لیست چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار است. در توضیح این بدهی آمده که این رقم مربوط به پرداختی دوره گذشته اوست.
محمد رویانیان نیز از باشگاه ۴میلیارد و بیست میلیون تومان طلب دارد.رویانیان نیز یکی از پرسروصداترین چهره‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس است که با تشکیل تیمی کهکشانی، قرمزها را به جمع مدعیان فوتبال ایران بازگرداند اما ماجرای اتومبیل‌های بدون سند او به اعضای تیم همچنان دامن بسیاری از سرخ‌پوشان سابق را گرفته است.

باشگاه پرسپولیس به چه افراد مشهور مدیریتی بدهکار است؟3
مهدی رسول پناه نیز جز نفرات طلبکار مشهور باشگاه می باشد.او دو میلیارد و دویست میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار است که البته پیش‌تر گفته شد که این رقم تسویه شده است.
حسین هدایتی که در حال حاضر از فوتبال کناره گیری کرده است و دوران محکومیتش را سپری می کند حدود ۱.۲ میلیارد تومان طلب دارد. طلب او نسبت به دیگران حداقلی به نظر می‌رسد اما شاید هدایتی بهره رسانه‌ای بسیار بیشتری از فضای هواداری پرسپولیس برده است.محمدحسن انصاری‌فرد هم ۱۷۹ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد که به نظر مربوط به یکی از کمک‌های هواداری است که از طریق کانال او انجام و به مهاجم خارجی پرسپولیس پرداخت شده بود.
در مجموع باشگاه پرسپولیس ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به اشخاص و شرکت‌ها بدهکار است اما حضور چهار مدیرعامل و یک چهره مدیریتی پرسروصدا (هدایتی) باعث شده تا صورت‌های مالی پرسپولیس سوال برانگیز شوند و باید دید پس از حسابرسی، این اعداد به چه شکلی تغییر می‌کنند.

, , , ,
فهرست