بایرن مونیخ پس از نخستین شکست فصل در بوندسلیگا

بایرن مونیخ پس از نخستین شکست فصل در بوندسلیگا1

بایرن مونیخ در هفته هفتم بوندسلیگا با یک گل مغلوب میزبان خود آگزبورگ شد.با این شکست بدترین شروع این تیم در ۱۲ فصل اخیر بوندسلیگا رقم خورد.بایرن در حال حاضر با کسب سه برد، سه تساوی و یک شکست از هفت بازی اولش و با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آلمان است و با دورتموند صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد. باواریایی‌ها در چهار بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا موفق به کسب برد نشده‌اند. یولیان ناگلسمان پس از بازی آگزبورگ افسرده و درمانده بود و از بازیکنانش بابت چنین عملکردهایی پاسخ می‌خواهد.

بایرن مونیخ پس از نخستین شکست فصل در بوندسلیگا2

بایرن مونیخ در حال حاضر با کسب سه برد، سه تساوی و یک شکست از هفت بازی اولش و با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آلمان است.

این مربی آلمانی، بازیکنانش را در درجه اول مسؤل چنین عملکردهایی می‌داند، به خصوص به دلیل موقعیت‌های زیادی که از دست می‌دهند و او معتقد است که بازیکنانش قدر موقعیت‌هایی که در یک‌سوم زمین حریف به دست می‌آورند را به خوبی نمی‌دانند. در مقابل بعضی از بازیکنان با تجربه باواریایی ها اعتقاد دارند که ناگلسمن در آنالیزهایی که دارد، به ندرت خود را زیر سؤال می‌برد و بیشتر بازیکنانش را مقصر وضع موجود می‌داند، ناراحت هستند.

, , ,
فهرست