با اعلام عزیزی خادم اسکوچیچ مربی ایران در جام جهانی

عزیزی خادم
عزیزی خادم : اسکوچیچ مربی ایران در جام جهانی

در ماه های اخیر زمزمه هایی پیرامون کادر فنی تیم ملی وجود داشت که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی شاهد تغییر در کادر فنی خواهیم بود. البته باید گفت بر اساس قراردادی که فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ امضاء کرده در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی این قرارداد به صورت اتوماتیک وار تمدید  خواهد شد اما از آنجایی که مبلغ فسخ قرارداد یک صرفه فدراسیون فوتبال با سرمربی کروات خیلی بالا نیست این شایعه شکل گرفت و هر از گاهی به آن دامن زده می شود اما رییس فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی و تشکر از اسکوچیچ به خاطر مدیریت تیم ملی در مورد آینده تیم ملی هم حرف زد و بر این شایعات خط بطلان بکشد.
عزیزی خادم به تشکر از زحمات کادر فنی و در راس آن اسکوچیچ از بازیکنان هم به خاطر تلاش هایی که در اردوی تیم ملی داشته اند تشکر کرد و نوید داد که پاداش برد های گذشته تیم ملی با مساعدت رییس جمهور به حساب آنها واریز می شود. رییس فدراسیون فوتبال هم چنان ابراز امیدواری کرد بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند در دوحه هم همراه تیم ملی باشند.
اما مهمترین بخش صحبت های عزیزی خادم  در مورد کادر فنی تیم ملی بود. او با تشکر از اسکوچیچ و دستیارانش گفت: کادر فنی خوبی داریم که برای تیم ملی زحمت می کشند. با صعود به جام جهانی با همین کادر به دوحه خواهیم رفت و انشاالله آنجا هم بازی های خوبی از خود به نمایش خواهیم گذاشت. قدر زحمات کادر فنی را می دانیم

فهرست