برلوسکونی با مونتسا به سری آ بازگشت

برلوسکونی با مونتسا به سری آ بازگشت

برلوسکونی مالک سابق تیم میلان بار دیگر با تیم دیگر به سری آ باز گشت.تیم فوتبال مونتسا موفق شد در مقابل پیزا در وقت های اضافی ۴-۳ پیروز شود و جواز حضور در رقابت های سری آ را برای فصل آینده بدست آورد.لچه و کرمونزه قبلاً سهمیه حضور در سری آ را به دست آورده بودند و اکنون مونتسا سومین تیمی است که جواز حضور در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا را به دست می‌آورد.

برلوسکونی با مونتسا به سری آ بازگشت3

برلوسکونی موفق شد بار دیگر در سری آ تیم داری کند.

تاکنون ۶۸ تیم مختلف در سری آ حضور داشته‌اند و مونتسا شصت و نهمین تیمی است که در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. باشگاه مونتسا یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایتالیا می باشد که در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده است.این تیم در سال ۲۰۱۶ ورشکست شد و دوباره از لیگ آماتوری کارش را شروع کرد.این تیم توسط برلوسکونی مالک سابق میلان در سال ۲۰۱۸ خریداری شد. آنها بلافاصله به سری B صعود کردند اما در نیمه نهایی پلی آف فصل قبل شکست خوردند.
برلوسکونی با مونتسا به سری آ بازگشت2

نخست وزیر سابق ایتالیا توانست این باشگاه را به قیمت ۳ میلیون یورو خریداری کند. سیلویو برلوسکونی بعد از آنکه ۳۰ سال مالکیت میلان را در دست داشت، تصمیم گرفت این تیم را با قیمت ۷۴۰ میلیون یورو به چینی‌ها بفروشد. میلان از نظر مالی در شرایط خوبی قرار نداشت و برلوسکونی به خاطر رهایی از ورشکستگی چنین تصمیمی گرفت. میلان در دوران برلوسکونی هشت قهرمانی در سری A و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

, , ,
فهرست