دنی آلوز در آستانه ال کلاسیکو از ستاره هموطن کهکشانی ها حمایت کرد

دنی آلوز از ستاره برزیلی مادریدی تمجید کرد

دنی آلوز بازیکن باتجربه بارسلونا در آستاه دیدار با رئال مادرید از وینیسیوس تمجید کرد.با اینکه این ستاره برزیلی درفصل گذشته آمار خوب و قابل توجهی نداشت اما درخشش در مقابل آتالانتا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و کسب آمار ۶ گل و هفت پاس گل را از خود به ثبت رساند.وینیسیوس در این فصل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال مادرید بوده و در خط حمله این تیم زوج فوق العاده‌ای را کنار کریم بنزما تشکیل داده‌اند؛ تا جایی‌که او با ثبت آمار ۱۴ گل و ۶ پاس گل، موثرترین بازیکن رئال مادرید بعد از کریم بنزما در این فصل از رقابت‌های لالیگا بوده است.

حمایت دنی آلوز در آستانه ال کلاسیکو از ستاره هموطن کهکشانی ها

دنی آلوز فراز و نشیب وینیسیوس را به دلیل جوان بودنش می داند.

آلوز مدافع برزیلی بارسلونا از هموطن خود تعریف ویژه ای کرده است و گفته:”وینیسیوس در یک لحظه فوق العاده است. او بازیکنی است که از نظر پتانسیل بسیار شبیه پدری است. او همچنین یک بازیکن با سبک فوتبال خیابانی است و شخصیت زیادی دارد. اغلب مردم شروع به اعمال فشار می‌کنند و فراموش می‌کنند که این بازیکنان هنوز جوان هستند.
وقتی هموطنانمان لحظات خوبی را سپری می‌کنند؛ خوشحالیم. نه‌تنها وینیسیوس بلکه میلیتائو، رودریگو و کاسمیرو. حالا قرار است به مصاف هم برویم و هر کدام به بهترین نحو از باشگاه خود دفاع کنند.”
رئال مادرید_بارسلونا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰

, , , ,
فهرست