رالف رانگنیک مورد حمله ستاره سابق منچستر یونایتد

عملکرد رالف رانگلیک در منچستر یونایتد

منچستر یونایتد با تساوی مقابل ساونهمپتون دو امتیاز دیگر را هم از دست داد تا انتقاد ها از رالف رانگنیک سرمربی آلمانی شیاطین سرخ شدت بگیرد.پل اسکولز ستاره محبوب یونایتد از مربی آلمانی در پی این تساوی انتقاد کرد.او گفت:اخراج سولشائر قابل پیش بینی و مشخص بود اما برنامه یونایتد چه بود؟آنها بایستی مربی بزرگ می آوردند تا وضعیت تغییر کند.آوردن مدیر فنی به جای سرمربی! به نظرم او در ۱۰ سال گذشته کلاً دو سال مربیگری کرده است. اشتباه نکنید، من از او خوشم می‌آید اما مشخص است که تجربه در مربیگری به اندازه کافی ندارد. یونایتد تیم فردها است.او در ادامه با تمجید از سرمربی ساوتهمپتون اعلام کرد: فرق بین سرمربی و مدیر فنی روی نیمکت دو تیم به وضوح مشخص بود.بازیکنان منچستر در زمین سردر گم هستند.

رالف رانگلیک سرمربی آلمانی یونایتد

رالف رانگنیک تاکنون در لیگ برتر ۱۰ بار روی نیمکت منچستر یونایتد نشسته است:۵پیروزی،۴تساوی و ۱شکست حاصل کار مرد باتجربه آلمانی

من هنوز نمی‌دانم برونو فرناندش کجا بازی می‌کند، یا چرا پوگبا و مک‌تامینی هر دو به سمت چپ می‌آیند؟ در این بازی مشخص شد که یک تیم مربی خوب دارد و یک تیم مدیرفنی روی نیمکتش نشسته که این برای منچستریونایتد درست نیست.»منچستر یونایتد با سرمربی آلمانی تاکنون در لیگ برتر ۱۰ باربه میدان رفتند که حاصل آن ۵پیروزی،۴تساوی و یک شکست بوده است و نتایج بدی محسوب نمی شود اما گویا منتقدان سرمربی آلمانی همچنان به انتخاب این مربی اعتراض دارند.حذف از جام حذفی انگلیس در مقابل میدلزبورو در ضربات پنالتی نیز مزید بر علت شده است تا انتقاد ها همچنان ادامه داشته باشد.مورد دیگر هنوز یونایتد با سرمربی آلمانی خود به مصاف تیم های مدعی لیگ برتر نرفته است. باید منتظر ماند و دید عملکرد مرد با تجربه آلمانی در مقابل تیم های بزرگ چگونه است و سهمیه لیگ قهرمانان را بدست خواهد آورد یا که خیر.

فهرست