رودیگر دوست دارد ستاره ژرمن ها را در رئال مادرید ببیند

رودیگر مدافع قدرتمند آلمانی رئال مادرید که پس از جدایی از چلسی به تیم مادریدی پیوست و در همین مدت کوتاهی که در این تیم حضور دارد عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.مدافع تیم ملی آلمان که به همراه تیم کشورش در رقابت های جام جهانی در قطر حاضر می باشد به ستایش هم تیمی خود پرداخته است.او گفت: عملکرد جمال موسیالا در بایرن مونیخ نشان می‌دهد که چه بازیکن استثنایی است. باوجود آن که این همه سر و صدا در اطراف موسیالا وجود دارد اما او بسیار متواضع است. او تنها ۱۹ سال سن دارد و آینده درخشانی در انتظارش است.

رودیگر دوست دارد ستاره ژرمن ها را در رئال مادرید ببیند11رودیگر امیدوار است روزی جمال موسیالا در رئال مادرید هم تیمی او شود.

رودیگر ادامه داد: امیدوارم که روزی موسیالا با پیراهن رئال مادرید به میدان رود. او شایسته حضور در رئال است. او بازیکنی استثنایی و جوانی بسیار خوب است.پس از جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ تمام دوش خط حمله بایرنی ها بر روی جمال بوده است و او توانسته خلا لوا را با درخشش پر کند. او به جوان ترین بازیکن در تاریخ بایرن تبدیل شده است که به ۱۰۰ بازی با پیراهن تیم رسیده است. موسیالا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم حضور دارد و ژرمن‌ها امید زیادی به درخشش او در این رقابت‌ها دارند.

رودیگر دوست دارد ستاره ژرمن ها را در رئال مادرید ببیند

, , ,
فهرست