سردار با این بدن ضعیفش در فوتبال اروپا به مشکل خورده است

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم این روز ها بار دیگر اسیر مصدومیت شده است.او در زمانی که در لورکوزن بود هم بسیاری از بازی های تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود.زمانی که او دید جایی در برنامه های تاکتیکی آلونسو ندارد برای حفظ آمادگی خود راهی رم شد.

سردار با این بدن ضعیفش در فوتبال اروپا به مشکل خورده است2

سردار آزمون همانند زمانی که در لورکوزن مصدوم بود در رم هم همچنان مصدومیت را تجربه می کند.

اما قصه مصدومیت های او در رم هم تکرار شد.این ستاره ایرانی از ۳۴ هفته کنونی در سری A در ۲۵ بازی در فهرست نهایی گنجانده شده که از این تعداد فقط در ۲۰ بازی به زمین فرستاده شده است.نکته نگران‌کننده دقایق اندکی است که سردار بازی کرده است. او در ۲۰ مسابقه فقط سه بازی را در ترکیب اصلی حضور داشته و بقیه را به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. در این مدت هم فقط سه بار گل‌زنی کرده و دو بار پاس گل داده است. میانگین زمانی هر ۱۷۵ دقیقه یک گل برای سردار در لیگ، باعث شده تا حالا رمی‌ها نسبت به خواستن او یا دائمی‌کردن قراردادش تردید داشته باشند.

سردار با این بدن ضعیفش در فوتبال اروپا به مشکل خورده است1

سردار همین روز‌ها در فوتبال اروپا مشتری دارد، ولی بیش از داستان رقم و ارزش مالی این بازیکن، به نظر می‌رسد مصدومیت‌های مکرر، مانعی برای محقق‌شدن خواسته‌هایش در فوتبال اروپا شده است. در این فصل در لیگ، او چهار بازی را به دلیل مصدومیت و پنج بازی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از دست داده است. فصل قبلش در لورکوزن هفت بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و یک فصل قبل‌تر نیز که در نیم‌فصل دوم به این تیم آلمانی پیوست، در یک نیم‌فصل فقط پنج بازی را به دلیل مصدومیت در ترکیب قرار نگرفت. هرچند این آمار فقط مربوط به بازی‌های لیگ است، اما همین تعداد هم مشخص می‌کند که سردار باید فکری هم به حال بدن رنجورش در فوتبال اروپا کند.

, ,
فهرست