سندی که بیرانوند رو کرد به ضرر خودش تمام خواهد شد

سندی که علیرضا بیرانوند بر اساس آن قرارداد خود را فسخ کرده است را می توان از دو جنبه بررسی کرد.نخست گلر ملی پوش با سود بردن از الحاقیه قراردادش و بند سوم آن اکنون موفق به دریافت فسخ قراردادش شده است. در این بند اینطور آمده که: “در صورتی که در پایان فصل، باشگاه کلیه مطالبات بازیکن را پرداخت ننماید بازیکن می‌تواند بعد از ۱۵ روز از آخرین بازی فصل بیست و سوم، اعم از بازی‌های لیگ برتر یا حذفی، قرارداد خود را به صورت یکجانبه فسخ نماید.

سندی که بیرانوند رو کرد به ضرر خودش تمام خواهد شد1

سندی که بیرانوند برای فسح قرارداد با پرسپولیس در نظر گرفته است می تواند بر علیه او هم استفاده شود.

بنابراین پرسپولیس آخرین بازی خود را ۱۲ خرداد و برای مس رفسنجان به انجام رساند که از قضا علیرضا بیرانوند در دروازه این تیم حضور داشت و توانستند با برتری مقابل شاگردان محرم نویدکیا عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم را به خود اختصاص دهند. از آن تاریخ باشگاه پرسپولیس ۱۵ روز فرصت داشت تا نسبت به تسویه حساب مالی کامل با این بازیکن اقدام کند.

روز گذشته و با گذشت سه روز دیگر از این فرصت ۱۵ روزه، با این شرایط فسخ قرارداد او قانونی باشد و باشگاه موفق به انجام اقدام قانونی علیه وی نشود، هرچند که باشگاه پرسپولیس معتقد است هفته گذشته تمام مطالبات فصل ۱۴۰۲-۰۳ بیرانوند را پرداخت کرده و او اجازه فسخ ندارد. به نظر می‌رسد این دعوی حقوقی اگر با توافق طرفین همراه نشود، به پرونده جنجالی کمیته تعیین وضعیت تبدیل شود.

سندی که بیرانوند رو کرد به ضرر خودش تمام خواهد شد2

دومین جنبه در این الحاقیه نوشته شده که بازی های لیگ برتر و جام حذفی که هنوز فینال جام حذفی انجام نشده و این رقابت ها به پایان نرسیده است.بر این اساس باشگاه پرسپولیس می تواند از طریق این بند فسخ قرارداد بیرو را غیر قانونی بداند و به دنبال شکایت از این بازیکن باشد و ضرر و زیان هم از او مطالبه کند.

با این حال با توجه به فضای هواداری شکل گرفته و موضع‌گیری مدیریتی، بعید به نظر می‌رسد اینبار فسخ قرارداد دو طرف بار دیگر منتهی به نشست دوباره و توافق شود و شرایط اینطور به نظر می‌رسد که باید پایان راه این دروازه‌بان و پرسپولیس را پیش‌بینی کرد.

, ,
فهرست