شاگردان تن هاخ از ۱۳ بازی در اولدترافورد ۱۳ پیروزی را کسب کرده اند

شاگردان تن هاخ موفق شده اند تا به این جای فصل تمامی دیدار های خود را در اولترافورد با پیروزی به پایان برسانند.منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست به رکورد سیزده برد متوالی در اولدترافورد رسیدند. رکوردی عالی که نشان می‌دهد منچسترِ تن‌هاگ چقدر در فرمی عالی قرار دارد و چقدر برای رسیدن به روزهای قدرتمند گذشته امیدوار است.منچستریونایتد در این ۱۳ بازی علاوه بر ۱۳ برد به آمار ۳۱ گل و ۵ گل خورده نیز رسیده است.

شاگردان تن هاخ از 13 بازی در اولدترافورد 13 پیروزی را کسب کرده اند2

شاگردان تن هاخ به رکورد ۱۳ پیروزی در اولترافورد رسیدند.

اعتماد سرمربی هلندی به زوج واران و لیساندرو مارتینز و جا افتادن کاسمیرو و ثبات دخیا، منچستریونایتد دیگر اوضاع آشفته دفاعی گذشته را ندارد و در ۱۳ بازی تنها ۵ گل دریافت کرده است.با رفتن رونالدو راشفورد اعتماد به نفس دوباره ای را کسب کرده و جز نفرات اصلی تن هاخ بوده است.

شاگردان تن هاخ از 13 بازی در اولدترافورد 13 پیروزی را کسب کرده اند

رکورد ۲.۳ گل در هر بازی برای یونایتد نشان می‌دهد چقدر خط تهاجمی شیاطین سرخ در این روزها زهردار است.یونایتد پس از انجام بازی مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر دو بازی مقابل لیدز یونایتد برگزار خواهد کرد و پس از آن در لیگ اروپا مقابل بارسلونا صف آرایی خواهد کرد.خیلی از فوتبال دوستان منتظر تقابل دو تیم یونایتد و بارسلونا پس از احیا شدن توسط ؤاوی و تن هاخ می باشند.

شاگردان تن هاخ از 13 بازی در اولدترافورد 13 پیروزی را کسب کرده اند1

, , , , , ,
فهرست