عصبانیت مدیران بارسلونا از اظهارات سرمربی تیم ملی اسپانیا

عصبانیت مدیران بارسلونا در مورد اظهارات سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد استراحت دادن به لامین یامال نشان داده شد.تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا به مصاف دانمارک خواهد رفت. دلافوئنته سرمربی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی گفته بود که مسئولیت استراحت دادن به لامین یامال بر عهده او و تیم ملی اسپانیا نیست چرا که این بارسلونا است که در کل فصل لامین یامال را در اختیار دارد و باشگاه بارسلونا باید به این بازیکن خود استراحت بدهد.

عصبانیت مدیران بارسلونا از اظهارات سرمربی تیم ملی اسپانیا1

عصبانیت مدیران بارسلونا از بازی دادن یامال  توسط سرمربی تیم ملی مقابل دانمارک

مدیران باشگاه بارسلونا از این اظهار نظر دلافوئنته عصبانی شده اند. آن ها معتقدند که این حرف ها نشان دهنده پر رو بودن سرمربی تیم ملی اسپانیا است چرا که این باشگاه ها هستند که حقوق بازیکنان را پرداخت می کنند و دستمزد ها و پاداش های نجومی به آن ها می دهند.

عصبانیت مدیران بارسلونا از اظهارات سرمربی تیم ملی اسپانیا2

وقتی که باشگاه ها به بازیکنان حقوق می دهند پس اختیار کامل بازیکن ها در دست آن ها است و تیم ملی اسپانیا نمی تواند برای بارسا تعیین تکلیف کند که باید به لامین یامال استراحت بدهد یا خیر.کاتالان ها دوست دارند که یامال در بازی مقابل دانمارک کارت زرد بگیرد تا برای بازی مقابل صربستان محروم شود و اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کند و به تمرینات بارسلونا برگردد.

, ,
فهرست