فیل فودن الماس منچستر سیتی به گفته گواردیولا

فیل فودن وینگر سرعتی منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت از کیادین دور بود،له زودی به ترکیب سیتی باز خواهد گشت.پس از توقف سیتی در لیگ جزیره و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیگ نتوقف شدند،حالا آنها به فکر بازگشت به روند پیروزی های خود می باشند.یکی از دلایل افت سیتی در هفته‌های اخیر نبود فیل فودن بوده است. فودن با آسیب دیدگی مچ پا که هنگام بازی برای انگلیس در جام جهانی قطر دچار شد، دست و پنجه نرم کرده است و به دلیل حضور جک گریلیش و ریاض محرز زمان کمی برای بازی داشته است.

فیل فودن الماس منچستر سیتی به گفته گواردیولا

فیل فودن پس از گذراندن دوران مصدومیت آماده بازگشتن به ترکیب اصلی منچسترسیتی می باشد.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت که فیل فودن بازیکن ۲۲ ساله “الماس” این تیم است و به زودی آماده می شود که در ادامه فصل بدرخشد.
گواردیولا گفت فودن که تنها سه بازی از ۱۰ بازی اخیر سیتی در لیگ برتر رااز ابتدا در ترکیب تیمش شروع کرده است، برای استراحت و بهبودی کامل از مصدومیت نیاز به مدتی استراحت داشت.تیم پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار دارد.منچسترسیتی به دنبال هر سه امتیاز مقابل بورنموث خواهد بود و امیدوار است با شکست احتمالی آرسنال مقابل لستر در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

فیل فودن الماس منچستر سیتی به گفته گواردیولا2

, , , , , ,
فهرست