مهدی تاج تایید صلاحیت شد

مهدی تاج تایید صلاحیت شد1

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم سمت دارد برای دستیابی به صندلی ریاست فدراسیون بار دیگر نامزد شده است.پس از برکناری شهاب الدین عزیزی خادم، میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست هدایت فوتبال ایران را برعهده گرفته است، قرار است در شهریورماه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.یکی از نازد ها مهدی تاج است که اقدام به ثبت نام در این انتخابات کرده است و مشخص نبود که او تایید صلاحیت خواهد شد یا که خیر.اکنون اما گفته می‌شود با تایید صلاحیت و بررسی شرایط، مهدی تاج مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت و شانس خود را برای دستیابی به این سمت در تاریخ هشتم شهریور امتحان خواهد کرد.از ۵ عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال ۴ نفر صلاحیت تاج را تایید کرده اند.مهدی تاج در زمان ریاست فدراسیون فوتبال قرارداد ویلموتس منعقد شده بود و پس از شکایت سرمربی بلژیکی مبلغ این قرارداد فاش شد تا آنجاییکه غرامت سنگین ویلموتس تا مدت ها فدراسیون فوتبال را تهدید کرده است.

مهدی تاج تایید صلاحیت شد

مهدی تاج با توجه به عملکرد قبلی اش در فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد ویلموتس و از دست دادن ساختمان فدراسیون باز هم مورد تایید صلاحیت کمیته بدوی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

شاهکار مهدی تاج در «ویلموتس‌گیت» به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چون او برای پرداختن قسط اول مارک ویلموتس هم مجبور شد دو میلیون یورو از «شستا» قرض بگیرد. این دو میلیون یورو نهایتا داغ سنگینی بر دل فوتبال گذاشت؛ چون تاج و مجموعه‌اش در زمان مقرر نتوانستند آن را پس دهند و سپس شستا با اقدام قضائی موفق شد ساختمان فدراسیون فوتبال را هم از آنِ خودش کند. به واقع مهدی تاج نه‌تنها در پرونده ویلموتس کلی سؤال به جا گذاشت؛ بلکه ساختمان فدراسیون فوتبال ایران را هم به باد داد.با وجود این عملکرد چگونه بار دیگر او را مورد تایید قرار داده اند کمی عجیب و جهت دار می توان توصیف کرد.

, , , ,
فهرست