ناکامی والیبال برزیل در خانه مقابل آرژانتین

ناکامی والیبال برزیل این بار در فینال قهرمانی والیبال آمریکای جنوبی در مقابل آرژانتین رقم خورد.در این بازی آرژانتین موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات شود. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ به سود آرژانتین به پایان رسید تا والیبال برزیل همچنان روند بد روزهای خود را ادامه دهد. برزیل در حالی مغلوب شد که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آرژانتین رفته بود.

ناکامی والیبال برزیل در خانه مقابل آرژانتین 11

ناکامی والیبال برزیل در خانه مقابل آرژانتین رقم خورد

کاپیتان تیم والیبال مردان برزیل پس از این باخت در صحبت کوتاهی گفت: احساس بسیار بدی از شکست دارم. امروز همه چیز کمی کار کرد. ما تیمی داریم که می‌تواند سال‌ها بازی کند. باخت در خانه همیشه بد است. باید اعتماد به نفس خود را باز گردانیم. هم‌چنین باید بازی خود را بهبود بخشیم. این‌ها مواردی است که برای ادامه بازی‌های پیش از المپیک باید انجام دهیم.

ناکامی والیبال برزیل در خانه مقابل آرژانتین 1

رسانه‌های آرژانتینی هم پس از قهرمانی آرژانتین به این برد پرداختند و آن را شاهکار تاریخی خواندند. آرژانتین اولین قهرمانی قاره‌ای خود را در سال ۱۹۶۴ به دست آورد، تنها دوره‌ای که برزیل در آن بازی نکرد. والیبال برزیل در هر یک از ۲۸ رویداد قاره‌ای که از سال ۱۹۶۷ برگزار شده است، مقام قهرمانی را کسب کرده بود. پیروزی آرژانتین در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آمریکای جنوبی به ۵۶ سال سلطه برزیل در این قاره پایان داد.

, ,
فهرست