نگاه ویژه سرمربی پرسپولیس به بازیکنان جوان

نگاه ویژه سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به بازیکنان جوان باعث شده است تا انگیزه این بازیکنان در تمرینات بیشتر شود.گاریدو در نشست خبری خود اعلام کرد که توجهی به سن و سال بازیکنان نمی‌کند و با توجه به کیفیت بازیکنان، نفرات مد نظر خود را برای حضور در ترکیب نهایی انتخاب خواهد کرد.

با این حال از روز اول تمرینات از آنجایی که تعداد بازیکنان جوان با نفرات اصلی برابری می‌کرد یا حتی در برخی روزها بازیکنان جوان بیشتر از نفرات باتجربه و اصلی بودند پیش‌بینی می‌شد که احتمالاً یک رفرم سنی در تیم پرسپولیس وجود داشته باشد.

نگاه ویژه سرمربی پرسپولیس به بازیکنان جوان1

نگاه ویژه گاردیو سرمربی پرسپولیس به جوان های تیم همچون سمیر حبوباتی  و محمد بادپا برای بازی های لیگ

بعد از اینکه گفته شد این مربی اسپانیایی کیفیت فنی محمد بادپا مهاجمی که فصل قبل شانس بازی نیافت را تأیید کرده حالا خبر می‌رسد او سمیر حبوباتی دیگر بازیکن جوان سرخ‌ها را پسندیده و هیچ بعید نیست این بازیکن را در ترکیب اصلی بازی‌های رسمی قرار دهد.

نگاه ویژه سرمربی پرسپولیس به بازیکنان جوان

این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و فعلاً مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را به عنوان رقیب می‌بیند اما هیچ بعید نیست که گاریدو با میدان دادن به این بازیکن ۱۸ ساله هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها را غافلگیر کند.به نظر می‌رسد گاریدو، لمینه یامال خود را در تیم جدیدش پیدا کرده است و اگر به سمیر میدان دهد میانگین سنی تیمش را پایین خواهد آورد و روح تازه ای به پرسپولیس می‌دمد که البته می‌تواند ریسکی باشد.

, ,
فهرست