نیوکاسل از جذب جسی لینگارد نا امید شد

لینگاردقطع امید نیوکاسل ازجذب لینگارد

مذاکرات نیوکاسل و منچستریونایتد برای انتقال جسی لینگارد به بن بست خورد، زاغ ها به دنبال گزینه های دیگر در بازار نقل و انتقالات هستند.
به نقل از اسکای، باشگاه نیوکاسل با روی کار آمدن مالکان ثروتمند جدید خود به دنبال خرید بازیکنان جدید و تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و یکی از گزینه های این باشگاه، لینگارد ، وینگر انگلیسی منچستریونایتد بود. مدیران نیوکاسل چند روزی است که برای جذب این بازیکن در حال مذاکره با شیاطین سرخ هستند اما بنا به ادعای اسکای، این مذاکرات نتیجه مثبتی نداشته و به بن بست رسیده است تا نیوکاسلی ها با ناامیدی از احتمال جذب این بازیکن به دنبال گزینه های تهاجمی دیگر موجود در بازار نقل و انتقالات باشند.

لینگارد
گفته می شود سران نیوکاسل به دنبال انتقال قرضی مهاجم یونایتدی ها بوده اند و حاضر بودند برای انجام این انتقال مبلغی پول به علاوه دستمزد کامل بازیکن را بپردازند. خود لینگارد هم تمایلی به ماندن در منچستریونایتد ندارد و دوست دارد به باشگاهی برود که فرصت بازی دائمی در آن را داشته باشد. با این حال سران منچستریونایتد تا به حال با تمام پیشنهادات رسیده برای این بازیکن مخالفت کرده اند.
با توجه به این مسائل و فرصت کم باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی سران نیوکاسل ترجیح داده اند، به گزینه های دیگر تهاجمی موجود در بازار فکر کنند و دیگر برای جذب لینگارد تلاش نخواهند کرد.

فهرست