هانسی فلیک در آستانه اخراج از تیم ملی آلمان؟

هانسی فلیک
آلمان با شکست مقابل ژاپن، تحت فشار قرار گرفت

هانسی فلیک فقط ۱۲ بازی از ۲۶ بازی خود را در راس تیم ملی به پیروزی رسانده است و پس از بازی روز شنبه در ولفسبورگ تحت فشار شدید قرار دارد. لروی سانه گل اول جونیا ایتو را پاسخ داد، اما آیس اوئدا میهمانان را در میانه نیمه اول در استادیوم فولکس واگن پیش انداخت.

آلمان با هدایت هانسی فلیک در شکستن ژاپن به مشکل خورد و در دو دقیقه پایانی دو گل تاکوما آزانو – که در دیدار این دو تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گل پیروزی را به ثمر رساند – . از ۱۱ بازیکن اصلی آلمان در روز شنبه، سه نفر برای بایرن مونیخ، سه نفر برای بروسیا دورتموند، دو نفر برای بارسلونا، یک نفر برای رئال مادرید، یک نفر برای آرسنال و یک نفر برای بایر لورکوزن بازی می کنند.

با پایان بازی، سوت ها و سوت های اعتراضی در استادیوم طنین انداز شد و آلمان رکورد ۴ برد در ۱۷ بازی اخیر خود را ادامه داد. آنها در یکی از پنج بازی خود در سال ۲۰۲۳ پیروز شده اند، در حالی که در ماه مارس در ۲-۰ مقابل پرو در ماینتس پیروز شده اند.

هنوز مشخص نیست که آیا هانسی فلیک  در نقش سرمربی ادامه خواهد داد، زیرا فرانسه، فینالیست جام جهانی، روز سه شنبه در Signal Iduna Park دورتموند به مصاف آنها خواهد رفت. این بازی دوستانه آخرین بازی خانگی آلمان در این سال شمسی خواهد بود – آنها در جریان وقفه بین المللی اکتبر به مصاف ایالات متحده و مکزیک در هارتفورد و فیلادلفیا خواهند رفت و یک ماه بعد به مصاف اتریش در وین خواهند رفت.

به عنوان میزبان یورو ۲۰۲۴، آلمان نیازی به شرکت در مراحل مقدماتی ندارد.

فهرست