پردرآمدترین ورزشکاران مرد جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام شد

پردرآمدترین ورزشکاران10

در لیستی از پردرآمدترین ورزشکاران مرد جهان در سال ۲۰۲۱ که منتشر شده است ورزشکارانی از فوتبال، تنیس، اتومبیلرانی، بسکتبال و … دیده می شود. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ۲ چهره محبوب فوتبال جهان نیز در بین ۱۰ ورزشکار پردرآمد جهان هستند.

با ۱۰ ورزشکاری که  پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۲۱ می باشند آشنا شوید:

۱_ کونور مک گرگور، ورزش MMA، درآمد در سال ۲۰۲۱ ۱۸۰ میلیون دلار

آنتونی مک گرگور یک ورزشکار ایرلندی رزمی کار است که در رقابت های مبارزه در قفس با مجموع درآمد ۱۸۰ میلیون دلاری در صدر ثروتمندترین  و پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار گرفته است.پس از این ورزش او به فوتبال علاقه مند است و طرفدار تیم های سلتیک و منچستریونایتد می باشد اما به دلیل دوستی نزدیک با سرخیو رامکوس از پاری سن ژرمن هم حمایت می کند.

پردرآمدترین ورزشکاران9

۲_لیونل مسی،فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۱ با درآمد ۱۳۰ میلیون دلار


مسی در حال حاضر در عضویت باشگاه پاری سن ژرمن می باشد ولی هواداران فوتبال او را اسطوره باشگاه بارسلونا می دانند.کاپیتان تیم ملی آرژانتین با درآمد کل ۱۳۰ میلیون دلار به عنوان دومین ورزشکار پر درآمد جهان در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

پردرآمدترین ورزشکاران8

۳_کریستیانو رونالدو،آقای گل فوتبال جهان ،درآمد در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار

کریستیانو رونالدو ستاره محبوب پرتغالی که هم اکنون در منچستر یونایتد بازی می کند.او یکی از معدود بازیکنانی است که بیش از ۱۱۰۰ بازی حرفه‌ای انجام داده و بیش از ۷۸۰ گل رسمی برای باشگاه و کشور به ثمر رسانده است.رونالدو و مسی در سال های اخیر در تمامی عنوان ها با هم رقابت داشتند که در مورد کسب درآمد در سال ۲۰۲۱ رونالدو در مقام سوم و پس از مسی جز پردرآمدترین ورزشکاران قرار گرفته است.

پردرآمدترین ورزشکاران7

۴_رنه داکوتا، فوتبال آمریکایی، درآمد ۱۰۷.۵ میلیون دلار

رنه داکوتا برای تیم دالاس کابوی بازی می کند. وی در طول سال به دلیل موفقیت هایی که در تیم خود داشت به عنوان یک بازیکن چهره مطرح شد و توانست یک رکورد تازه را نیز به نام خود ثبت کند. او به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.او چهارمین ورزشکار ثروتمند جهان است.

پردرآمدترین ورزشکاران6

۵_لبران جیمز،اسطوره تمام نشدنی بسکتبال آمریکا،درآمد ۹۶.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱

لبران جیمز بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکاست که برای لس آنجلس لیکرز در (NBA) بازی می کند. او بارها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال شناخته شده و اغلب با مایکل جردن مقایسه می شود.او در رده پنجم قرار گرفته است.

پردرآمدترین ورزشکاران5

۶_نیمار،ستاره برزیلی پاریس، درآمد ۹۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱

نیمار بازیکن حرفه ای برزیل است که در پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل بازی می کند. وی همراه با تیم ملی برزیل برای نخستین بار موفق شد در المپیک به مدال طلا دست پیدا کند.ستاره برزیلی ششمین ورزشکار پردرآمد در سال ۲۰۲۱ می باشد که دوران خوبی را به همراه مسی در پاریس سپری نمی کند.

پردرآمدترین ورزشکاران4

 

7_راجر فدرر،یکی از دو قطب تنیس جهان، درآمد ۹۰ میلیون دلار

راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی است که مدت های زیادی است به دلیل مصدومیت نتوانسته در میادین حاضر شود. وی در حال حاضر در جایگاه ۱۶ جهان قرار دارد و ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه ثبت کرده است. وی رکورد ۲۳۷ هفته شماره یک جهان را در کارنامه خود دارد.

پردرآمدترین ورزشکاران3

۸_لوئیس همیلتون، اتومبیلرانی، درآمد ۸۲ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱

راننده انگلیسی دنیای فرمول یک و پرافتخارترین ورزشکار در این رشته با ۷ عنوان قهرمانی می باشد.او در حال حاضر برای تیم مرسدس رقابت می کند.وی علاوه بر ورزش در عرصه سیاست نیز فعالیت هایی داشته و در زمان مبارزه با نژادپرستی گام های بزرگی برداشته است.

پردرآمدترین ورزشکاران1

۹_تام بریدی،فوتبال آمریکایی، درآمد ۷۶ میلیون دلار

این بازیکن در تیم تامپا بای باکانیرز لیگ ملی فوتبال (NFL) به عنوان مدافع تیم بازی می‌کند. وی ۲۰ فصل اول خود را با نیوانگلند پاتریوتز گذراند.او یکی از پر افتخارترین بازیکنان در این رشته می باشد و در بین ۱۰ ورزشکار پردرآمد جهان قرار دارد.

پردرآمدترین ورزشکاران

۱۰_کوین دورانت،چهره بنام بسکتبال NBA ،درآمد ۷۵ میلیون دلار

دورانت یک بسکتبالیست حرفه ای است که در NBA در تیم بروکلین نتز بازی می کند. او بارها به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده و دهمین ورزشکار پردرآمد جهان در سال ۲۰۲۱ بوده است.

 

, , ,
فهرست