پیش بینی هوش مصنوعی در مورد اینکه رونالدو یا مسی کدام زودتر به ۱۰۰۰ گل خواهد رسید

پیش بینی هوش مصنوعی در مورد اسطوره های جهان فوتبال برای رسیدن به ۱۰۰۰ گل انجام شد.کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو گلزن برتر تاریخ فوتبالند اما هیچکدام هنوز به رکورد هزار گل در دوران حرفه‌ای‌شان نرسیده‌اند. یک هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده است که چقدر طول می‌کشد این دو ستاره به رکورد ۱۰۰۰ گل زده برسند.

کریستیانو رونالدو اکنون ۹۰۷ گل برای باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و النصر و تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است. از سوی دیگر لیونل مسی ۸۴۹ گل در تیم ملی آرژانتین و تیم‌های باشگاهی بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیامی ثبت کرده است.

پیش بینی هوش مصنوعی در مورد اینکه رونالدو با مسی کدام زودتر به 1000 گل خواهد رسید1

پیش بینی هوش مصنوعی نشان می دهد رونالدو زودتر از مسی به ۱۰۰۰ گل خواهد رسید.

رونالدو در حال حاضر ۹۳ گل می‌خواهد تا به رکورد ۱۰۰۰ گل برسد. با توجه به اینکه میانگین گلزنی او در النصر ۰.۹۱ گل در هر بازی است، هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد که او برای رسیدن به این نقطه به ۱۰۲ بازی دیگر نیاز دارد.با استفاده از همین محاسبات، هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد که مسی برای رسیدن به این نقطه عطف به ۱۶۴ بازی دیگر نیاز دارد. میانگین گلزنی ستاره آرژانتینی در اینترمیامی ۰.۹۲ گل در هر بازی است.

پیش بینی هوش مصنوعی در مورد اینکه رونالدو با مسی کدام زودتر به 1000 گل خواهد رسید

بنا بر برآوردهای این هوش مصنوعی، رونالدو زودتر از لیونل مسی به این رکورد خواهد رسید ولی وقتی مسی به رکورد هزار گل زده برسد، حدود ۴۰ یا ۴۱ سال خواهد داشت که جوان‌تر از رونالدو خواهد بود.

, ,
فهرست