کار سخت مدیران پرسپولیس برای حفظ ستاره ها

کار سخت مدیران پرسپولیس برای حفظ ستاره ها با مذاکرات مخفیانه تیم های لیگ برتری با این بازیکنان شروع شده است.بعضی از تیم‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و مشغول برنامه‌ریزی برای تیم بستن هستند. حتی چند تیم لیگ برتری مذاکره مخفیانه‌ای با برخی ستاره‌های لیگ برتری انجام دادند تا بلافاصله بعد از اتمام لیگ، وارد مذاکره نهایی و عقد قرارداد با ستاره‌های مدنظر خود شوند.

کار سخت مدیران پرسپولیس برای حفظ ستاره ها2

کار سخت پرسپولیس برای راضی نگه داشتن ۱۰ بازیکنی که پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.

یکی از تیم هایی که در نقل و انتقالات آسیب خواهد دید پرسپولیس است.بیشتراز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همان‌طور که قبلا هم نوشتیم، باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن این ستاره‌ها خواهد داشت.

کار سخت مدیران پرسپولیس برای حفظ ستاره ها1

شنیده‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد که فقط در یک مورد این تیم به یکی از ستاره‌های پرسپولیس که تاثیر زیادی هم در قهرمانی‌های سال‌های اخیر این تیم داشته، پیشنهادی ۴۵ میلیاردی برای یک فصل داده که واقعا وسوسه‌برانگیز است.

گفتنی است از بین ۴ بازیکنی که مورد توجه تیم پولدار لیگ برتری قرار گرفتند، ۳ نفر در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و نفر چهارم برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد. با توجه به برداشته شدن قانون بند فسخ قرارداد، این بازیکن به این راحتی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و برای ترک تیمش حتما باید رضایت مدیران باشگاه را جلب کند. اتفاقی که با توجه تاثیرگذاری زیاد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بعید است رخ دهد و ستاره مدنظر ما کار فوق‌العاده سختی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان خواهد داشت.

, ,
فهرست