کریستین اریکسن از زمان ایست قلبی تا بازگشت به مستطیل سبز

کریستین اریکسن نخستین بازی پس از ایست قلبی

تیم فوتبال برنتفورد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۰ در مقابل نیوکاسل شکست خورد.برنتفورد در حالی متحمل شکست خانگی شد که از دقیقه ۱۱ با اخراج مهاجمش جاش داسیلوا ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

تیم فوتبال برنتفورد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2-0 در مقابل نیوکاسل شکست خورد.برنتفورد در حالی متحمل شکست خانگی شد که از دقیقه 11 با اخراج مهاجمش جاش داسیلوا 10 نفره بازی می‌کرد.اما اتفاق مهم این دیدار بازگشت کریستین اریکسن هافبک تیم ملی دانمارک و سابق اینتر بود که در دقیقه 52 به عنوان بار تعویضی به جای ماتیاس ینسن  وارد زمین شد.هواداران دو تیم پس از ورود این بازیکن ایستاده و اریکسن را تشویق کردند. این اولین بازی رسمی اریکسن از زمان ایست قلبی‌اش در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در رقابت‌های یورو 2020 در ماه ژوئن سال 2021 بود.این هافبک دانمارکی  پس از 259 روز به میادین بازگشت. تلاش برای بازگشت به دنیای بازی فوتبال از جانب این بازیکن ستودنی است.اریکسن در مصاحبه ای گفته است که می خواهد با تیم ملی دانمارک در رقابت های جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد و انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی را دارد.

اما اتفاق مهم این دیدار بازگشت کریستین اریکسن هافبک تیم ملی دانمارک و سابق اینتر بود که در دقیقه ۵۲ به عنوان بار تعویضی به جای ماتیاس ینسن وارد زمین شد.هواداران دو تیم پس از ورود این بازیکن ایستاده و اریکسن را تشویق کردند. این اولین بازی رسمی اریکسن از زمان ایست قلبی‌اش در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ بود.

کریستین اریکسن بازگشت با شکوه ستاره دانمارکی

کریستین اریکسن پس از ۲۵۹ روز با پیراهن تیم برنتفورد پس از ایست قلبی به میادین فوتبال بازگشت.

این هافبک دانمارکی پس از ۲۵۹ روز به میادین بازگشت. تلاش برای بازگشت به دنیای بازی فوتبال از جانب این بازیکن ستودنی است.اریکسن در مصاحبه ای گفته است که می خواهد با تیم ملی دانمارک در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد و انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی را دارد.

فهرست