کاپیتان بارسلونا به داور بازی با الفاظ ناشایست اهانت کرد

کاپیتان بارسلونا جرارد پیکه در بین دو نیمه بازی دو تیم بارسلونا و اوساسونا به داور و خانواده او بی احترامی کرده است.در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا بارسلونا میهمان اوساسونا بود که این بازی با نتیجه ۲_۱ به سود کاتالان ها به پایان رسید.در نیمه اول تیم دیدار لواندوفسکی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و این اخراج باعث اعتراض نیمکت نشینان آبی اناری ها شد.پیکه پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند.

اهانت کاپیتان بارسلونا به داور بازی با الفاظ ناشایست2

کاپیتان بارسلونا با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال در بازی تیمش مقابل اوساسونا بین دو نیمه اخراج شد.

در گزارش این داور درباره این اتفاق آمده است:« وقتی نیمه اول تمام شد، من در تونل بودم که پیکه رو به من داد زد دیدی چه ضرباتی علیه ما اعلام کردی؟ تو داوری هستی که همیشه بیشتری ضربه را به ما زده است. زمانی که همه متوجه توهین او به من شدند، کارکنان بارسا سعی کردند او را به رختکن ببرند و از آنجا دور کنند. این در حالی بود که او خطاب به من داد می‌زد که این باعث تاسف است، برو بمیر و به مادرم توهین کرد!»

اهانت کاپیتان بارسلونا به داور بازی با الفاظ ناشایستگفته می‌شود که حرکات دست و صحبت‌هایی که لواندوفسکی پس از اخراج و در کنار زمین رو به داور و کمک داوران او مطرح کرده است نیز در این گزارش درج شده است.این موارد هم می تواند برای مهاجم لهستانی گران تمام شود و محرومیت هایی برای او همراه شود.

اهانت کاپیتان بارسلونا به داور بازی با الفاظ ناشایست3

, , , , ,
فهرست