مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بود

مربیانی که رقابت های جام جهانی برای آنها به منزله از دست دادن شغل خوشان بوده است.چند مربی با حذف از رقابت های جام جهانی پایان کار آنها در تیم ملی آن کشور بوده است.خلاصه ای از مربیانی که جام جهانی قطر پایان کار آنها بوده است بررسی می کنیم:

مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بود4

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پایان کار مربیان زیر بوده است.

لوئیز انریکه/اسپانیا
اسپانیا در مرذحبه یک هشتم نهایی با شکست مقابل مراکش در ضربات پنالتی از رقابت های جام جهانی کنار رفت.انریکه نتوانست با نسل بازیکنان طلایی آن طور که بایستی نتیجه لازم را بگیرد و ناچار به پایان دادن همکاری خود با فدراسیون فوتبال اسپانیا شد.

مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بود3تاتا مارتینو/مکزیک
سرمربی مکزیک پس از صعود از مرحله گروهی در یک هشتم نهایی پس از شکست مقابل آرژانتین پایان کار این سرمربی در تیم ملی مکزیک بود.حالا یکی از سه میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ باید از فرصت چهار ساله ای که دارد نهایت استفاده را برده و تیمی قابل احترام را آماده کند.

مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بود2

روبرتو مارتینز/بلژیک
بلزیک نتوانست با بازیکنانی که در سطح اول اروپا بازی می کنند نتایج مورد نیاز را بگیرد.او از سال ۲۰۱۶ هدایت سرخ ها را برعهده گرفته و بدون جام از این تیم خئاحافظی کرد. بلژیک بدترین نتیجه ممکن را گرفت تا مارتینز ناچار با پایان همکاری باشد. حالا قطعات جذابی برای جانشین او وجود دارد تا تیم اول رنکینگ فیفا را دوباره از نو بسازد.

مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بود1پائولو بنتو/کره جنوبی
سرمربی کره جنوبیکه از سال ۲۰۱۰ سکان هدایت کره ای را برعهده گرفته بود با شکستی که از پیش می توانستیم پیش بینی کنیم پایان کار او در تیم ملی کره در قطر بود.

مربیانی که جام جهانی آخرین روز سرمربی گری آنها در تیم های ملی بوداتو آدو/غنا
سرمربی تیم ملی غنا که به عنوان جانشین راجواچ بعد از جام ملت های افریقا، هدایت این تیم را به عهده گرفت، طبق آنچه قبلا وعده اش را داده بود در پایان جام جهانی به کار خود پایان داد. او از همان ابتدا گفته بود پس از این رقابت ها اگر قهرمان جام جهانی شود نیز از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.به این ترتیب فدراسیون فوتبال غنا خیلی زود باید به دنبال یک رهبر جدید دیگر باشد.

, , , , , ,
فهرست