فرگوسن انتظار حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ را ندارد

فرگوسن سرمربی سابق رونالدو در منچستر یونایتد معتقد است که رونالدو برای روی فرم بودن در ۴۱ سالگی و بازی در چنین سطح بالایی مشکل خواهد داشت.یورو ۲۰۲۴ تا اینجای کار برای رونالدوی پرتغالی سخت بود و او نتوانست در راه رسیدن به یک‌چهارم نهایی گلزنی کند. او موقعیتی عالی در بازی با اسلوونی در یک‌هشتم نهایی داشت تا از روی نقطه پنالتی گل بزند اما این فرصت را از دست داد و از هواداران عذرخواهی کرد.

فرگوسن انتظار حضور رونالدو در جام جهانی 2026 را ندارد1

فرگوسن حضور رونالدو را در جام جهانی آینده را لازم نمی داند.

سر الکس فرگوسن که یکی از افرادی بوده که به ستاره شدن رونالدو کمک شایانی کرده است،باور ندارد که این مهاجم بتواند در بالاترین سطح مورد نیاز در جام جهانی بعدی بازی کند.وقتی اشپورت‌بیلد از سرالکس پرسید که آیا انتظار دارد رونالدو را در این تورنمنت ببیند یا خیر، او پاسخ داد: «من نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم. فوتبال در سال‌های آینده حتی سریع‌تر و فیزیکی‌تر خواهد شد. علاوه بر این، فضا برای مهاجمان مرکزی به طور فزاینده‌ای کوچکتر خواهد شد. برخلاف مدافعان، بازی در بالاترین سطح برای مهاجمان مسن‌تر دشوارتر است.»

فرگوسن انتظار حضور رونالدو در جام جهانی 2026 را ندارد

با این حال فرگوسن اضافه کرد که رونالدو را «یکی از بهترین بازیکنان تمام تاریخ» می‌داند و به نظرش رونالدو نیازی به اثبات چیزی ندارد. سرمربی سابق یونایتد عنوان کرد: «یک یا دو عنوان دیگر برای او اهمیت چندانی ندارد. زیرا او حرفه منحصر به فردی داشته است.»

, ,
فهرست