هزینه سنگین پرسپولیس برای محکوم کردن بیرانوند

هزینه سنگین باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده بیرانوند این موضوع را نشان می دهد که گروه حقوقی باشگاه خود را برنده این پرونده می دانستند.در خبرها آمده است که احتمالا محرومیت چهارماهه علیرضا بیرانوند و جریمه ۲۰ میلیارد تومانی این دروازه‌بان در نظر گرفته شده است.از یک منبع آگاه باخبر شدیم که باشگاه تراکتور با بیرانوند اتمام حجت کرده که اگر او با محرومیت سنگین مواجه شود از قرارداد مالی‌اش کسر خواهد شد.

هزینه سنگین پرسپولیس برای محکوم کردن بیرانوند

هزینه سنگین پرسپولیس برای شکایت از بیرانوند و باطل کردن تمبر ۷۳۵ میلیون تومان شده است.

قرارداد این فصل بیرو با تراکتور ۴۵ میلیارد تومان است که اگر قرار باشد او ۴ ماه نتواند برای تیم جدیدش به میدان برود این باشگاه مبلغ چشمگیری را از قرارداد مالی بیرو کم خواهد کرد. این در شرایطی است که جریمه احتمالی ۲۰ میلیارد تومانی را هم خود بیرو باید به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و باشگاه تراکتور در این مورد هم دخالتی نخواهد داشت.

هزینه سنگین پرسپولیس برای محکوم کردن بیرانوند1

باشگاه پرسپولیس برای ارائه لایحه شکایت از بیرانوند بیش از ۷۰۰ میلیون تمبر باطل کرده که عدد چشمگیر و عجیبی است. رقم دقیق در این مورد ۷۳۵ میلیون تومان است و ظاهراً معاون حقوقی و مدیران باشگاه پرسپولیس از پیروزی در این پرونده اطمینان داشتند که چنین هزینه‌ای متحمل شدند. این هزینه درباره لایحه علیه بیراوند و شکایت درباره قرارداد ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی او صورت گرفته است.

, ,
فهرست