خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا از فیکس بودن طارمی مقابل سیتی خبر داد

خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، متئو بارزاگی خبر از فیکس بودن مهدی طارمی مقابل سیتی داده است.دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و در یک بازی حساس و تماشایی که تکرار فینال دو فصل قبل این مسابقات است باید در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی روبروی این تیم به میدان برود.پیش از این اعلام شده بود که اینزاگی از زوج همیشگی خود لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله استفاده خواهد کرد.

خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا از فیکس بودن طارمی مقابل سیتی خبر داد2

خبرنگار اسکای اسپورت خبر از حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر مقابل سیتی می دهد.

اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای این ستاره ایرانی اینتر فرق کرده است. متئو بارزاگی، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، مدعی شده است که لائوتارو مارتینز در این بازی قرار است کار را از روی نیمکت شروع کند و طارمی این فرصت را خواهد داشت که برابر پپ گواردیولا و شاگردانش از ابتدا و در ترکیب اصلی اینتر به میدان برود.

گفته می‌شود که شرایط فیزیکی ستاره آرژانتینی اینتر چندان خوب نیست و او به دلیل فشاری که در چند ماه اخیر تحمل کرده از نظر فیزیکی خسته شده و کمی افت کرده است و به همین دلیل اینزاگی به این نتیجه رسیده است که در حال حاضر بهترین تصمیم برای تیمش این است که به این بازیکن فرصتی برای استراحت بدهد و طارمی را در کنار تورام در ورزشگاه اتحاد به زمین بفرستد.

خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا از فیکس بودن طارمی مقابل سیتی خبر داد1

مارکو آرتاتوویچ دیگر مهاجم اینتر هم به دلیل بیماری و تب آخرین تمرین تیمش را از دست داده است.به این ترتیب، مهاجم تیم ملی ایران این فرصت را خواهد داشت که برای دومین بار در این فصل و پس از بازی برابر لچه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود و توانایی‌ها و مهارتش را برابر منچسترسیتی که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال دنیاست به نمایش بگذارد.

, ,
فهرست