جان استونز با وجود فیکس نبودن در سیتی به تیم ملی دعوت می شود

جان استونز در فصل جاری تنها در سه بازی از ابتدا در ترکیب سیتی حضور داشته است و در پنج بازی روی نیمکت بوده است. به عبارتی او از برنامه‌های این فصل پپ گواردیولا به نوعی خارج شده و این در نوع خود عجیب است.پس از مصدومیت رودری استونز را جانشین او می دانستند که پپ چنین عقیده ای ندارد.پپ گواردیولا روی روبن دیاز و مانوئل آکانجی به عنوان زوج دفاع میانی حساب می‌کند و برای خط میانی به کواچیچ، گوندوگان، ریکو لوئیس یا حتی متئوس نونز اعتماد دارد.

جان استونز با وجود فیکس نبودن در سیتی به تیم ملی دعوت می شود1

جان استونز در فصل جاری فقط در سه بازی از ابتدا برای سیتی وارد زمین شده است.

استونز با این وجود همچنان به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شود. مهمتر بودن در تیم ملی نسبت به باشگاهش.با این حال، استونز اصرار دارد که بلوغ کافی برای مقابله با این وضعیت را دارد و قبلاً در گذشته نیز آن را تجربه کرده است: «من قبلاً هم در این موقعیت بوده‌ام، جایی که واقعاً در بازی‌های زیادی به میدان نمی‌رفتم، اما هنوز می‌دانم که چقدر مهم هستم و می‌دانم که نباید ناامید شوم و باید در کنار تیم باشم.»

جان استونز با وجود فیکس نبودن در سیتی به تیم ملی دعوت می شود

بسیاری بر این باورند که گواردیولا به دلایل تاکتیکی یا به دلیل ظهور مدافعان جوان‌تر، تصمیم گرفته تا به استونز کمتر بازی دهد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استونز در گذشته نشان داده است که می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بدرخشد.

, ,
فهرست