مهرداد محمدی تا نیم فصل فقط ۵ بازی برای استقلال انجام داده است

مهرداد محمدی با بد شانسی ادامه بازی های لیگ برتر و لیگ نخبگان را تا حداقل نیم فصل از دست داد.یکی از اتفاقات ناامید کننده در جریان شکست یک بر صفر استقلال برابر النصر، مصدومیت زودهنگام مهرداد محمدی بود. آسیب دیدگی وی از ناحیه درشت نی ساق پای چپ بوده و طبق گمانه زنی‌ها، حدودا ۳ ماه از میادین دور خواهد بود. اتفاقی که شاید به فصل پر حاشیه و تلخ شماره ۷ آبی پوشان دامن زده است.

مهرداد محمدی تا نیم فصل 5 بازی برای استقلال انجام داده است1

مهرداد محمدی تا نیم فصل اول فقط ۱۰ بازی برای استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان انجام داده است.

در بهترین حالت ممکن مهرداد با شروع نیم فصل دوم می تواند به میادین باز گردد. این بدان معنی است که وی ۷ مسابقه لیگ برتر را از دست خواهد داد تا شاید پس از تعطیلات نیم فصل بتواند به ترکیب برگردد.توجه داشته باشید محمدی ابتدای فصل هم به دلیل محرومیت ناشی از اتفاقات پارسال و همچنین بیرون ماندن از فهرست تیم، ۵ بازی ابتدایی لیگ برتر را هم انجام نداد تا با یک حساب سرانگشتی، تقریبا ۱۵ مسابقه تا پایان نیم فصل را بیرون نشسته باشد!

مهرداد محمدی تا نیم فصل 5 بازی برای استقلال انجام داده است22

محمدی در مجموع لیگ نخبگان و لیگ برتر امسال که استقلال ۱۰ بازی انجام داده، تنها در نیمی از این تعداد به میدان رفته که شامل ۳ بازی آسیایی و دو مسابقه داخلی می‌شود.در مجموع شاید بتوان گفت مهاجمی که استقلالی ها خیلی روی درخشش او در این فصل حساب باز کرده بودند، اصلا به کار این تیم نیامده است.

, ,
فهرست