آلمان ها نگران تکرار کابوس خداحافظی زودهنگام از مرحله گروهی جام جهانی

آلمان ها با شکست مقابل ژاپن جام را به سختی و تلخ شروع کردند.این مورد برتر هم شد که اسپانیا در یک بازی یک طرفه موفق شد کاستاریکا را ۷بر صفر در هم بکوبد. ماتادورها با ۳ امتیاز در کنار نزدیک‌ترین حریف خود در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گرفتند و آلمان و کاستاریکا به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
ژرمن‌ها که در سال‌های ۱۹۵۴، ۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی شده‌اند، در ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی حذف و به خانه بازگشتند. تجربه‌ای که با شکست در بازی نخست مقابل ژاپن، امکان تکرار آن وجود دارد و وضعیت آلمان‌ها را در مقابل اسپانیا، آسیب‌پذیر کرده است.

آلمان‌ ها نگران تکرار کابوس خداحافظی زودهنگام از مرحله گروهی جام جهانی2

آلمان ها در آستانه حذف از رقابت های جام جهانی همانند سال ۲۰۱۸ می باشد.

اما این بازی آلمان ها مقابل ماتادور ها زمانی جالب تر می شود که در طول ۳۴ سال است که اسپانیا در هیچ تورنومنتی از آلمان شکست نخورده است.سنگین ترین شکیت آلمان مقابل اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۶_۰ می باشد.کمتر هوادار آلمان می باشد که امید به پیروزی تیمشان مقابل اسپانیا را دارند.شاهد مدعا نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی بازار جهانی “You Goff” در روز جمعه است که اعلام کرده ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نشان دادند که تیم هانسی فلیک بازی را واگذار خواهد کرد، ۱۳ درصد پیش‌بینی کردند که بازی با تساوی به پایان می‌رسد، در حالی‌ که تنها ۱۱ درصد اعلام کردند آلمان برنده می‌شود و ۳۰ درصد باقی‌مانده هیچ پاسخی ندادند.
علاوه بر این، ۵۵ درصد از هواداران تأیید کردند که علی‌رغم برگزاری بازی در عصر یکشنبه، بازی را تماشا نخواهند کرد، در حالی‌ که ۳۳ درصد قصد دارند برنامه دیگری را در کشور تماشا کنند.

آلمان‌ ها نگران تکرار کابوس خداحافظی زودهنگام از مرحله گروهی جام جهانی1

, , , ,
فهرست