آمادگی سردار در لورکوزن و ناآماده برای تیم ملی

آمادگی سردار آزمون در لورکوزن بار دیگر مشخص شد.هفته بیشت و ششم یوندسلیگا و لورکوزن در زمین شالکه با ۳ گل پیروز شد.زننده یکی از گل‌های بایر در این بازی سردار آزمون بود. او دقایقی بعد از ورود به میدان با یک ضربه سر تماشایی دروازه شالکه را باز کرد تا نشان دهد، در بهترین شرایط روحی و روانی و فنی به سر می‌برد و از همه مهمتر راه گلزنی در بوندس‌لیگا را همانند لیگ برتر روسیه یاد گرفته است.جز این نباید از این مهاجم کاربلد انتظار داشت.سردار همانند لیگ برتر روسیه فقط گل‌های زیبا می‌بینید.

آمادگی سردار در لورکوزن و ناآماده برای تیم ملی2

آمادگی سردار آزمون در لورکوزن برخلاف درخواست او برای حضور نداشتن در تیم ملی بود.

با شوت از راه دور. ضربه سر. حرکت در عمق و دریبل دروازه‌بان از دوران آمادگی سردار خبر می دهد..دیگر بازیکن لژیونر تیم ملی سامان قدوس است که با وجود دعوت قلعه نویی به اردوی تیم ملی ترجیح داد در تمرینات باشگاهش برنتفورد شرکت کند تا جایگاهش در ترکیب اصلی تیمش پیدا کند.اما سوال اینجاست اگر به جای سرمربی ایرانی تیم ملی کارلوس کی روش این بازیکنان را به تیم ملی دعوت مب کرد آنها چنین برخوردی داشتند؟
سردار آزمون البته بر خلاف سامان قدوس در روزهای فیفا و تعطیلات نوروز به ایران آمد. او در زادگاهش گنبد والیبال بازی کرد و حتی سری هم به اسب‌هایش زد.کارلوس کی‌روش طی ۹ سال حضور در اردوی تیم ملی چند باری با این اتفاق مواجه شد، اما تصمیمی که او در مواجه با این اتفاقات می‌گرفت، حذف بازیکن بود چرا که او معتقد بود پیراهن تیم ملی مقدس است و همه باید برای خدمت به تیم ملی از جان مایه بگذارند. باید منتظر ماند و دید که امیر قلعه‌نویی چه تصمیمی در مورد این دو بازیکن خواهد گرفت.

آمادگی سردار در لورکوزن و ناآماده برای تیم ملی1

, , , , , , ,
فهرست