آمار گلزنی هری کین بهتر از اسطوره های دنیای فوتبال

آمار گلزنی هری کین بهتر از اسطوره های دنیای فوتبال2

هری کین مهاجم گلزن تیم ملی انگلیس موفق شد تا پنجاهمین گل ملی خود را مقابل تیم ملی آلمان به ثمر برساند.با ثبت این ۵۰ گل حالا او فاصله خود را با وین رونی به ۳ گل کاهش داده است. نکته جالب اینکه ۴۸ گل از ۵۰ گل هری کین از داخل محوطه جریمه به ثمر رسیده است. او ۳۵ گل را با ضربه پای راست و ۶ گل با پای چپ و ۹ گل را با ضربه سر به ثمر رسانده است.کین به طور میانگی ۰.۷ گل در هر بازی برای کشورش به ثمر رسانده است.کین همچنین فصل موفقی را در سطح باشگاهی سپری کرد و با ثبت ۱۷ گل و ۹ پاس گل در لیگ برتر به تیم آنتونیو کونته کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.نکته قابل توجه اینست که پس از ۷۱ بازی برای تیم ملی انگلیس او موفق شده است ۵۰ گل به ثمر برساند که او حتی رکوردش از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز سریع تر بوده است.

آمار گلزنی هری کین بهتر از اسطوره های دنیای فوتبال3هری کین را می توان عملکردش را در عرصه ملی  بهتر از رونالدو و مسی دانست.

مسی و رونالدو هر دو بیش از ۱۰۰ بازی انجام دادند تا به ۵۰ گل برای کشورشان برسند.
نیمار (۷۴)

لواندوفسکی (۹۰)

مسی (۱۰۷)

رونالدو (۱۱۴)

آمار گلزنی هری کین بهتر از اسطوره های دنیای فوتبال1

ستاره تاتنهام در حال حاضر ۱۸۳ گل زده در لیگ برتر انگلیس دارد. رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر در حال حاضر متعلق به آلن شیرر است که در دوران حضور در بلکبرن و نیوکاسل ۲۶۰ گل در لیگ برتر به ثمر رساند.به احتمال فراوان هری کین فصل آینده در تاتنهام باقی خواهد ماند و در کنار سون هیونگ مین موتور گلزنی این تیم را روشن نگه خواهد داشت.تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقیبان تیم ملی ایران در دور گروهی جام جهانی است که ملی پوشان باید در اولین دیدار خود در این رقابت ها در روز افتتاحیه برابر آن قرار گیرند.

, , , ,
فهرست