استقلال ایران در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

استقلال ایران به دلیل بدهی به سرمربی ایتالیایی در آستانه حذف از آسیا قرار گرفته است.چندی پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که کرسی نایب رئیسی فدراسیون فوتبال آسیا را برعهده دارد اعلام کرد که محرومیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا لغو شده است.رئیس فدراسیون فوتبال توضیح داده بود این محرومیت به معنای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا نیست و این دو باشگاه باید از اواخر اسفندماه مدارک خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند.

استقلال ایران در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا2

استقلال ایران بایستی در کمتر از ۲۰ روز بدهی استراماچونی را پرداخت کند تا بتواند مجوز حرفه ای بای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

در این بین بایستی این دو باشگاه بدهی خارجی نداشته باشند تا مجوز حرفه ای را دریافت کنند. در این بین، وضعبت پرسپولیس بهتر از استقلال است، چرا که تنها پرونده خارجی آنها رادوشوویچ است که با او برای پرداخت مطالبات‌شان به توافق رسیده‌اند. استقلالی‌ها اما، در شرایط بحرانی قرار دارند. با بالا رفتن دلار و یورو، مطالبات استراماچونی نیز افزایش یافته است و استقلال باید حدود ۶۰ میلیارد تومان بابت پول استراماچونی پرداخت کنند. با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز دیگر برای بارگذاری مدارک وجود دارد با این شرایط استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار می‌گیرد.

استقلال ایران در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا1

, , , , , ,
فهرست