استقلال فصل آینده با مربی جدید شروع خواهد کرد

استقلال فصل آینده با مربی جدید شروع خواهد کرد

استقلال پس از فصلی درخشان با قهرمانی در لیگ پایانی خوش را تجربه کرد.فرهاد مجیدی در کادر فنی خود دو مربی ایرانی که یکی صالح مصطفوی بود و دیگری نیز بهزار غلامپور مربی دروازه بان های استقلال بود بهره می برد. گابریله پین دیگر دستیار مجیدی بود که به عنوان تئورسین خارجی فعالیت می‌کند.مصطفوی که یکی از ارکان موفقیت استقلال بوده،مدت ها قبل به دنبال مهاجرت به کانادا بوده اما به دلیل شرایط حساس استقلال آن را به تعویق انداخته بود. مصطفوی قصد دارد پس از برگزاری سه هفته پایان لیگ برتر تصمیمش را قطعی کند و از ایران برود چون با چند پیشنهاد خارجی خوب هم روبرو شده است.

استقلال فصل آینده با مربی جدید شروع خواهد کرد2

استقلال فصل آینده بدون صالح مصطفوی لیگ را آغاز خواهد کرد.

در همین زمینه، فرهاد مجیدی به دنبال یک گزینه داخلی مناسب برای جانشین مصطفوی است تا بتواند کارهایی که مربی کنونی انجام می‌داد، او نیز انجام دهد. البته سرمربی آبی پوشان هنوز با رفتن مصطفوی مخالف است و از او خواسته فصل دیگر نیز کنار آبی‌پوشان باشد.
مصطفوی که سابقه همکاری با مربیان خارجی از جمله کارلوس کی‌روش را داشته است پیش از شروع فصل جاری با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی روبرو شد که مسئولان تیم  با رفتن او مخالفت کردند و او در جمع آبی‌پوشان باقی ماند.

, , , ,
فهرست