اسطوره پرتغالی چرا هرگز تتو نمی کند؟

اسطوره پرتغالی از معدود بازیکنانی است که در جهان فوتبال که بدنش تتو ندارد. و این موضوع تنها یک دلیل دارد: او به طور مرتب خون اهدا می‌کند. رونالدو با شرکت در کمپین‌های مختلف دیگران را هم تشویق به این کار می‌کند. او انسانی بسیار نوع‌دوست و خیر است و به هر طریقی که می‌تواند به دیگران یاری می‌رساند.
این اسطوره پرتغالی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵ گفت: «همه ما با اهدای خون می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم. هر اهدا می‌تواند به سه نفر در موارد اورژانسی و همچنین درمان‌های طولانی مدت کمک کند. به همین دلیل من مشتاق به این کار هستم و اهمیت اهدای خون را می‌دانم و مردم سراسر جهان را به این کار تشویق می‌کنم تا همواره در تمام دوران زندگی خود خون اهدا کنند و زندگی‌ها را نجات بدهند.»

اسطوره پرتغالی چرا هرگز تتو نمی کند؟2

اسطوره پرتغالی به دلیل خون اهدا کردن به هیچ عنوان تتو انجام نداده است.

یکی از دیگر از کار های خیر خواهانه این اسطوره اهدای مغز استخوان خود به فرزند هم‌تیمی‌اش «کارلوس مارتینس» بوده است.اما همسر رونالدو جورجینا چند طرح کوچک روی بدن خود تتو کرده است. او در فصل دوم مستند «من جورجینا هستم» در نتفلیکس توضیح داد که چطور بعد از فوت پسر تازه متولد شده‌اش دنیا بر سر او و رونالدو ویران شد و با چه سختی‌هایی مواجه بود تا بتواند از آن دوران تلخ عبور کند. جورجینا در این مستند نشان می‌دهد که طرحی از فرشته‌ای که ماه در دست دارد را به یاد پسرش «آنجل» بر دست خود تتو زده است.

اسطوره پرتغالی چرا هرگز تتو نمی کند؟

, , ,
فهرست