اقدامات عجیب آرتتا در آرسنال همچنان ادامه دارد

اقدامات عجیب سرمربی آرسنال یکی از تکینک های او برای ایجاد انگیزه برای بازیکنانش بوده است.سرمربی توپچی‌ها قبلاً یک درخت زیتون و لامپ را به جلسه تیمی آورده بود، و حتی سرپرستی سگی به نام «وین» (به معنی پیروزی) را به عهده گرفت و او را به زمین تمرین می‌آورد. این بار هم طبق گزارش نشریه اتلتیک، از جیب‌برهای حرفه‌ای برای ارسال پیام استفاده کرده است.

اقدامات عجیب آرتتا در آرسنال همچنان ادامه دارد2

اقدامات عجیب آرتتا برای ایجاد انگیره برای بازیکنانش تمامی ندارد.

بر اساس این گزارش، آرتتا هنگام صرف شام با اعضای تیم، جیب‌برها را به اتاق دعوت کرد و به آنها گفت که روی این تیم کار کنند. سرمربی اسپانیایی بعد از صرف غذا از جایش بلند شد و از بازیکنان خواست که جیب‌های خود را خالی کنند. بسیاری از آنها متوجه شدند که اشیای با ارزشی که در جیب داشتند گم شده. آرتتا از این شیرین‌کاری استفاده کرد تا به بازیکنانش آموزش دهد که باید همیشه و در همه حال هوشیار باشند.

اقدامات عجیب آرتتا در آرسنال همچنان ادامه دارد

آرتتا با حضور در فصل جاری روی نیمکت آرسنال پنجمین فصل خود را در این باشگاه تجربه می کند.تیم او فصل گذشته با ۲ امتیاز کمتر از سیتی نائب قهرمان لیگ برتر شد.آنها روز یکشنبه در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود به مصاف لیون می‌روند و سپس آخر همان هفته در بازی افتتاحیه لیگ برتر با وولوز بازی خواهد کرد.

, ,
فهرست