ال کلاسیکوی وطنی در جنگ قهرمانی

ال کلاسیکوی وطنی یا همان بازی پرسپولیس_سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است.این بازی در چارچوب هفته بیست و دوم آخرین بازی تیم ها در سال ۱۴۰۱ می باشد.سپاهان صدرنشین لیگ می باشد و در آخرین بازی خود مقابل پرسپولیس در جام حذفی شکست را پذیرفت و حذف شد.حالا در ۸ هفته باقی مانده به پایان لیگ این بازی برای دو تیم حکم فینال سال یا فینال فینال‌ها را پیدا کرده است.پس از پیروزی پرسپولیس در جام حذفی مقابل زردپوشان اصفهانی آنها نفت مسجدسلیمان و تراکتور را شکست دادند.نکته مهم پیروزی‌های اخیر عملکرد تیم یحیی در گلزنی است هر چند پرسپولیس در بین ۵ تیم بالای جدول ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد.

ال کلاسیکوی وطنی در جنگ قهرمانی1

ال کلاسیکوی وطنی آخرین بازی سال ۱۴۰۱ پرسپولیس و سپاهان خواهد بود.

پرسپولیس برای قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در ال کلاسیکوی وطنی  دارد و پیش‌بینی می‌شود چنانچه در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید دیگر به سختی امتیاز خواهد داد و اجازه نمی‌دهد جایگاهش در صدر براحتی از دست برود ضمن اینکه شاگردان گل‌محمدی می‌دانند تیم ساپینتو هم در دو قدمی آنهاست و با لغزش بعدی و رسیدن استقلال دوباره فشار روی آنها چند برابر خواهد شد.

ال کلاسیکوی وطنی در جنگ قهرمانی

سپاهان صاحب بهترین خط حمله لیگ است. آنها در ۱۰ بازی گذشته خود تنها مقابل پیکان موفق به گلزنی نشدند ضمن اینکه در ۸ بازی خود فقط به آلومینیوم اراک امتیاز داده‌اند و در هر ۸ بازی گل زده‌اند.برآیند این نکات آماری با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، حساسیت و تعیین کنندگی نتیجه مسابقه در قهرمانی و شرایط روحی و فنی دو تیم این‌طور به ذهن متبادر می‌کند که بازی بسیار نزدیک و به احتمال بالا مساوی خواهد شد. تیم یحیی تیم اول نرخ تبدیل شوت به گل به حساب می‌آید و جالب اینکه سپاهان در این آیتم، تیم دوم لیگ است پس دوئل این دو شکارچی زیرک و باهوش جذاب خواهد شد.

ال کلاسیکوی وطنی در جنگ قهرمانی2

, , , , ,
فهرست