امباپه به شایعات اختلاف با باشگاه پاریسی واکنش نشان داد

امباپه به شایعات اختلاف با باشگاه پاریسی واکنش نشان داد2

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پس از پایان بازی تیمش مقابل مارسی که با پیروزی ۱_۰ پاری سن ژرمن همراه شد،نسبت به شایعات اخیر در مورد او و باشگاهش عکس العمل نشان داد.پیش‌تر برخی از رسانه‌ها ادعا کردند که این بازیکن از تمدید قراردادش با پی اس جی پشیمان است و قصد دارد این باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.
امباپه که در چند روز گذشته هیچ واکنشی به این شایعات و اخبار منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی نشان نداده بود، شب گذشته بالاخره تمامی این خبر‌ها را تکذیب کرد.

امباپه به شایعات اختلاف با باشگاه پاریسی واکنش نشان داد

امباپه در پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است.

این ستاره فرانسوی در گفتگو با RMC اظهار داشت: «من بسیار در پی اس جی خوشحال هستم. هرگز درخواستی برای جدایی نداشتم. من هم مانند همه از انتشار چنین اخباری شگفت‌زده شدم. افرادی هستند که فکر می‌کنند شاید من نقشی در انتشار این اخبار داشته باشم، اما اینطور نیست.»
او با توجه به شرایطش در این باشگاه گفت: «من فوتبالیست هستم. مهم‌ترین نکته برای من بازی کردن است. اگر حواس من بیش از حد پرت شود، خیلی زود خسته خواهم شد. وقتی متوجه انتشار این اخبار شدیم تعجب کردیم. آیا من از پی اس جی عصبانی هستم؟ نه، به هیچ‌وجه. این موضوع کاملا غلط است. من از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. من هیچ نقشی در انتشار این اخبار نداشتم و مانند همه تعجب کردم.»

, , , ,
فهرست