انتقاد شدید بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به ستاره یونایتد

انتقاد شدید استوارت بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از عملکرد ستاره یونایتد انجام شد.منچستریونایتد با قبول شکست ۳-۴ برابر بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان چهارمین باختش در پنج بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها را تجربه کرد.بازیکنان شیاطین سرخ در نیمه اول عملکردی نامید کننده داشتند و انتقادات بسیاری را برای خود به وجود آوردند.

انتقاد شدید بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به ستاره یونایتد

انتقاد شدید از رشفورد پس از شکست یونایتد مقابل بایرن مونیخ

استوارت که به نظر می‌رسید از عملکرد رشفورد بسیار ناراضی است به تاک اسپورت گفت:” یونایتد این بازی را واگذار کرد چون بسیاری از بازیکنان این تیم نمایش بسیار بدی در این دیدار داشتند.رشفورد حتی توان این را نداشت که بتواند به سرعت بدود و به عقب برگردد. او طوری در زمین می‌دوید که انگار یخچال روی پشتش گذاشته و در حال جابجا کردن آن است.

انتقاد شدید بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به ستاره یونایتد1

آندره اونانا پیش از این در تابستان فریادی بر سر هری مگوایر کشیده بود و نمی‌دانم چه گفته بود اما حالا زمان آن رسیده که فریادی بر سر نه فقط خط دفاعی، بلکه تمامی این تیم کشیده شود.بسیاری از بازیکنان این تیم به راحتی تسلیم می‌شوند و این بسیار هشداردهنده است. یونایتد کاملا از سرعت بازی عقب است و آنها خوش شانس بودند که بایرن نتوانست بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند.”

, ,
فهرست