انتقال خطرناک برای ستاره ایرانی پورتو

انتقال خطرناک برای مهدی طارمی در پیش است.با وجود اینکه یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با پورتو باقی مانده است این ستاره ایرانی برای تمدید قراردادش با باشگاه به نتیجه نرسیده و جواب منفی داده است.با این وجود احتمال اینکه در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به یک باشگاه دیگر ترانسفر شود زیاد است.پورتو برای جدایی طارمی مبلغی در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون یورو طلب می‌کند اما با این حال باشگاه‌هایی هستند که جذب این مهاجم ۳۰ ساله و ایرانی را زیر نظر دارند.

انتقال خطرناک برای ستاره ایرانی پورتو1

انتقال خطرناک برای مهاجم ایرانی پورتو به لیگی گه بازیکنان ایرانی در آن موفق نیستند.

«عمر چلیکباشلی» خبرنگار ورزشی در ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه از جمله مشتریان طارمی است. عمر در توییتر خود نوشت: «فنرباغچه در موضوع مهدی طارمی راه زیادی را پیموده است. نام‌های دیگری نیز در این لیست وجود دارد.»

انتقال خطرناک برای ستاره ایرانی پورتو2

بحث انتقال طارمی به لیگ ترکیه می تواند برای ستاره فوتبال ایران نگران کننده باشد چرا که پیش از این تقریبا تمام بازیکنان ایرانی که به این لیگ رفتند حضوری ناامید کننده داشتند که آینده فوتبالی آن را هم با خطر مواجه کرد.طارمی با به ثمر رساندن ۲۲ گل آقای گل لیگ برتر پرتغال شد اما پورتو قهرمان لیگ نشد.اما فردا یکشنبه در فینال جام حذفی به مصاف براگا می‌رود و می‌تواند در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یابد.

, , ,
فهرست