انتقال طارمی به فوتبال ایتالیا با گره هایی رو به رو شده است

انتقال طارمی به باشگاه اینترمیلان در مراحل پایانی قرار داشت که گویا با مخالفت باشگاه پورتو همراه شده است.قرارداد مهدی با پورتو در تابستان آینده به پایان خواهد رسید و مدیران این باشگاه نمی خواهند این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و در واقع به باشگاه دیگری هدیه دهند.از سوی دیگر اینتر نمی‌خواهد بعد از جذب قرضی مارکو آرناتوویچ در تابستان، روی یک بازیکن بالای ۳۰ سال سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی انجام دهد و پول خود را دور بیندازد. عملی شدن این انتقال در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد.

انتقال طارمی به فوتبال ایتالیا با گره هایی رو به رو شده است2

انتقال طارمی به اینتر در زمستان پیش رو انجام نخواهد شد.

منابع خبری ایتالیا اعلام کرده اند که اینتر برای جذب طارمی نمی خواهد مبلغی را پرداخت کند از این رو آنها زمستان به سراغ این بازیکن نخواهند رفت.پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو اخیراً گفته بود که طارمی پیشنهادهایی با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو دریافت کرده که این باشگاه نمی‌تواند با آنها برای تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی رقابت کند و جدایی او را از این تیم قطعی دانسته بود.

انتقال طارمی به فوتبال ایتالیا با گره هایی رو به رو شده است1

رومانو پیش از این گفته بود مهدی طارمی به اینتر خیلی نزدیک بوده و این باشگاه ایتالیایی به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی در ماه ژانویه است.

, ,
فهرست