اکبر ایمانی:پیراهن تراکتور را از من نگیرید، میمیرم!

اکبر ایمانی
اکبر ایمانی: بدون تراکتور نمی توانم

اکبر ایمانی پس از اتمام دوران سربازی اش، قصد بازگشت به تراکتور را دارد اما حالا مشخص شده که باشگاه این بازیکن را نمی خواهد و حتی قراردادش را یکطرفه فسخ کرده. حالا ایمانی در مصاحبه ای از وضعیت خود گفت:  واقعاً هدف من این بود که به تراکتور برگردم، بدون این تیم نمی‌توانم. قرارداد سه ساله‌ای داشتم وقتی به سربازی رفتم. اما وقتی برگشتم، به من گفتند که اینجا برای تو فرصت بازی نیست و نیمکت نشین می شوی.

اکبر ایمانی

به من پیشنهاد دادند که قراردادم را توافقی فسخ کنم، اما واقعاً نمی‌توانستم. مگر می‌توانید از خانواده‌تان جدا شوید؟ چرا نمی‌فهمید که تراکتور همه چیز اکبر ایمانی است و بخاطر آن خودم را از بین می‌برم و نمی‌توانم از آن دور شوم. اما حالا فهمیدم که قراردادم را به صورت یکطرفه فسخ کرده‌اند. خب، بگویید چه کار کنم؟ این پیراهن را از من نگیرید. چرا باور نمی‌کنید که بدون آن نمی‌توانم زنده بمانم؟ آیا بروم شکایت کنم؟ از عشق خودم شکایت کنم که مرا از آن دور کرده‌اند؟ اصلاً انتظار نداشتم که بعد از این همه مدت این‌گونه با من رفتار کنند.

اکبر ایمانی
واقعاً در شوک هستم. تمام توانم را صرف تحصیل کردن کرده‌ام تا در دانشگاه قبول شوم و بتوانم دوباره به تیمم بپیوندم. اما الان انگار دوباره به من گلوله زده‌اند و نمی‌توانم باور کنم که پیراهن تیمم را از من گرفته‌اند. بگذارید دو روز دیگر بروم تمرین، اگر خمز به من نگفته که به تیم بازگردم، بعد از آن می‌روم و پشت سرم را هم نگاه نمی‌کنم. می‌روم و اصلاً بی‌خیال فوتبال می‌شوم. اما به خدا قسم، این پیراهن را از من نگیرید.

,
فهرست