ایران در چه صورت در سید ۲ جام جهانی قرار خواهد گرفت؟

تیم ملی ایران در مقابل لبنان

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در آخرین بازی خود در رقابت های انتخابی جام جهانی با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش لبنان را شکست دهد.با توجه به توقف ژاپن در مقابل ویتنام در خانه،تیم ملی کشورمان همچنان صدرنشین آسیا در رده بندی فیفا قرار دارد.رده بندی فیفا ملاک سیدبندی تیم ها برای قرعه کشی جام جهانی است. در حال حاضر یوزها  بالاتر از ژاپن و صربستان بهترین تیم سید ۳ محسوب می شود و حتی شانس حضور در سید دو را نیز دارد.
در دو صورت ایران در سید۲ قرار خواهد گرفت:
نخست حذف پرتغال، سنگال و سوئد:در این حالت پرتغال از مقدونیه شکست بخوردو مصر و لهستان نیز به ترتیب سنگال و سوئد را حذف کنند تا ملی پوشان در سید دو قرار گیرد.
کاستاریکا با با شکست پرگل آمریکا را شکست دهد:احتمال مورد دوم کمتر است چرا که کاستاریکا باید با ۵ گل آمریکا را شکست دهد تا بتواند به صورت مستقیم به جام جهانی برسد.

تیم ملی ایران در جام جهانی

ایران در جام جهانی در سید ۳ قرار دارد

در غیر این صورت شاگردان اسکوچیچ در سید ۳ جام جهانی حضور خواهند داشت.در حال حاضر سیدبندی این تیم ها قطعی شده است و بعد از بازیهای بامداد فردا سیدبندی تیم ها تکمیل می شود:

سید یک: قطر، برزیل، بلژیک، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، اسپانیا

سید ۲: دانمارک، سوئیس، اروگوئه، کرواسی

سید ۳: ژاپن، کره جنوبی

سید ۴: عربستان

قرعه کشی جام جهانی جمعه ۱۲ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت محلی برگزار می شود و تیم های راه یافته حریفان خود را خواهند شناخت.

, , ,
فهرست